Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ

Урок 34. КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ»

Цілі:

навчальна: виявити рівень набутих знань, умінь та навичок учнів з теми;

розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу та пам'ять; формувати вміння аналізувати та узагальнювати;

виховна: формувати почуття відповідальності, вимогливості до себе, дисциплінованості, старанності, наполегливості.

Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь, навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, тексти тестових завдань, стікери.

Програмне забезпечення: веб-браузер Google Chrome.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Розшифрувати за допомогою запропонованої Азбуки інтернету закодовані терміни та пояснити їх.

Відповіді. Мережа, сервер, провайдер, модем, браузер.

ІІІ. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Тестові завдання

Початковий та середній рівні навчальних досягнень (одна правильна відповідь)

1. Мережа, яка об’єднує комп’ютери між усіма материками світу.

А) Локальна; Б) офісна; В) глобальна; Г) персональна.

2. Який символ потрібно поставити перед шуканим словом у сервісі Google, щоб отримати всі його синоніми?

А) +; Б) «»; В) ~; Г) :.

3. Провайдер — це...

A) пристрій для під’єднання до Інтернету; Б) служба Інтернету; B) організація, що надає доступ до Інтернету; Г) сервер.

Достатній рівень навчальних досягнень (декілька правильних відповідей)

4. Вказати пошукові служби інтернету:

А) Яндекс; Б) Google; В) Google Chrome; Г) Yahoo.

5. До кнопок навігації браузера належать:

6. Авторські права в інтернеті порушені у випадках:

A) використання матеріалів з навчальними цілями і показу лише в класі;

Б) використання матеріалів веб-сайту, якщо на ньому відсутній знак про захист авторських прав ©;

B) цитування статті із зазначенням імені автора, назви статті, електронної адреси сайту, з якого запозичена стаття;

Г) використання без дозволу роботи іншого автора, якщо при цьому не заробляються гроші.

Високий рівень навчальних досягнень

7. У чому полягає відмінність між веб-сторінкою та веб-сайтом?

IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. ЗАСТОСУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

1) Сісти на своє робоче місце. Підготувати комп’ютер до роботи.

2) Створити у своїй папці на комп’ютері папку Символіка України.

3) Завантажити браузер Google Chrome.

4) Відкрити в вікні браузера головну сторінку пошукової системи Google.

5) Ввести у рядок пошуку ключові слова: Гімн України:mр3.

6) Зі списку гіперпосилань вибрати посилання на веб-сайт muzofon.com. Завантажити Гімн.

7) Знайти завантажений музичний файл у папці Downloads папки Мої документи. Прослухати його початок та перемістити в папку Символіка України своєї папки. (Використати вказівки контекстного меню Вирізати та Вставити).

8) Знайти в мережі Інтернет зображення прапора та герба України. Зберегти зображення в папці Символіка України.

9) Ввести в поле пошуку ключові слова: zerg rush. Сторіночка завмирає і на результати пошуку нападають маленькі літери O. Слід знищувати ці літери, клацаючи по них декілька разів. За це нараховуються очки. Після появи на екрані двох великих літер G ознайомитися з результатом гри та натиснути клавішу Clear.

10) Зі списку знайдених веб-сторінок вибрати гіперпосилання Zerg rush — Вики-реальность та отримати детальну інформацію про цю гру.

11) Здати роботу вчителеві.

12) Закрити всі вікна. Завершити роботу на комп’ютері.

VI. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ Вправа «Павутинка знань»

На дошці малюють павутинку. Учні записують на стікерах, що вони дізналися та чого навчилися під час вивчення теми «Комп’ютерні мережі». Потім прикріплюють стікер до павутинки.

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання за підручником: § 33, №№ 1, 2.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити