Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ

Урок 35. УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕРІАЛУ, ВИВЧЕНОГО ЗА РІК

Цілі:

навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з основних тем курсу інформатики 6 класу; вдосконалювати здобуті вміння та навички;

розвивальна: сприяти розвитку творчого та критичного мислення; розширювати кругозір учнів; формувати вміння узагальнювати інформацію, застосовувати знання та навички в різних ситуаціях;

виховна: прищеплювати бажання мати міцні та якісні знання; виховувати сучасну творчу людину, яка здатна навчатися впродовж життя.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, м'ячик, паперові сердечка.

Програмне забезпечення: навчальне середовище виконання алгоритмів Скретч, текстовий процесор Microsoft Office Word, веб-браузер Google Chrome.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Вправа «Побажання на день»

Почнемо нашу роботу з висловлювання один одному побажання на сьогоднішній день. Воно має бути коротким, бажано в одне-два слова. Ви кидаєте м’ячик тому, кому хочете, і водночас висловлюєте це побажання. Той, кому кинули м’яч, у свою чергу кидає його наступному. Будемо уважно стежити за тим, щоб м’яч побував у всіх, щоб нікого не пропустити.

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Сьогодні у нас останній у цьому навчальному році урок інформатики. Проведемо ми його у вигляді уроку-подорожі «Навколо інформатики за 45 хвилин». Ми побуваємо в різних країнах світу та виконуватимемо різноманітні завдання з тем, які вивчили.

— Дізнаймося, у яких країнах ми сьогодні побуваємо. Для цього вам потрібно встановити відповідність між країнами та закінченням адрес сайтів, що належать організаціям цих країн:

Країна

Закінчення адрес сайтів, що належать організаціям цих країн

1

Україна

А

.fr

2

США

Б

.de

3

Австралія

В

.ua

4

Франція

Г

.us

5

Німеччина

Д

.au

Правильні відповіді: 1 — В, 2 — Г, 3 — Д, 4 — А, 5 — Б.

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Виконання завдання

Завдання Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2011» — «Друзі»:

Люся і її друзі зареєстровані в соціальній мережі. На схемі пари друзів з’єднані між собою. Наприклад, Люся і Моніка друзі, але Олексій не дружить з Монікою.

• Якщо хтось показує фотографію деяким своїм друзям, то ці друзі можуть додати свої коментарі.

• Якщо хтось коментує фотографію, то всі його друзі можуть бачити коментарі та фотографію, але не можуть коментувати, якщо вони не отримали її від автора.

Люся завантажила фотографію, але не хоче, щоб Андрій бачив її. Вкажіть її друзів, яким вона може дати доступ до цієї фотографії.

Відповідь: Моніка, Михайло, Дана, Галя.

IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

1) Завантажити навчальне середовище виконання алгоритмів Скретч.

2) Зробити новий фон для сцени (імпортувати файл spotlight-stage з папки Indoors).

3) Видалити з проекту зайвий білий фон (фон 1).

4) Виділити значок рудого кота, перейти на вкладку Звуки та імпортувати звук (файл НірНор з папки Music Loops).

5) Перейти на вкладку Образи. Імпортувати файл cat1-a з папки Animals. Редагувати цей образ — повернути горизонтально.

6) Перейти на вкладку Скрипти та скласти такий сценарій:

7) Переглянути проект. Продемонструвати його вчителеві.

8) Зберегти проект у своїй папці з ім’ям файла Хіп-хоп.

9) Завантажити браузер Google Chrome.

10) Відкрити у вікні браузера головну сторінку пошукової системи Google з адресою google.com.ua.

11) Вибрати сервіс Карти. У поле пошуку ввести назву свого міста (села).

12) Натиснути гіперпосилання Як дістатися? Ввести в поле пошуку місто Київ. (Якщо ви проживаєте у м. Київ, виберіть інше місто, наприклад, Львів).

13) Визначити маршрут автомобільної подорожі між населеними пунктами. Який маршрут забере найменше часу?

14) Знайти в Інтернеті фото однієї з країн, у яких ми побували, та зберегти його у своїй папці.

15) Завантажити текстовий процесор Microsoft Office Word.

16) Вставити збережене фото в текстовий документ.

17) Зберегти текстовий документ у своїй папці з ім’ям файла — назвою країни, що зображена на фото.

18) Здати роботу вчителеві.

VI. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити