Розробки уроків - Інформатика 6 клас - за підручником Н. В. Морзе - 2015

АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ

Урок 7. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2 «СКЛАДАННЯ ТА ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМІВ У НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМІВ»

Цілі:

навчальна: закріпити вміння учнів складати алгоритм із заданого набору команд у навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч; узагальнити знання учнів з теми «Алгоритми та їх виконавці»;

розвивальна: розвивати алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність; навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: підвищувати рівень інформаційної культури, прищеплювати бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: комп'ютер, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, роздавальний матеріал «Кросворд «Алгоритм», інструкції для виконання практичної роботи № 2.

Програмне забезпечення: навчальне середовище виконання алгоритмів Скретч.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Термінологічна розминка. Кросворд «Алгоритм»

Запитання кросворду

1. Графічний об’єкт, яким можна керувати за допомогою команд Скретч.

2. Базова структура алгоритмів у вигляді послідовності команд.

3. Алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером.

4. Одна з форм подання алгоритму.

5. Місце виконання алгоритму.

6. Людина, тварина або пристрій, які здатні виконувати команди.

7. Навчальне середовище виконання алгоритмів.

8. Вказівка виконавцеві.

Відповіді. Спрайт, слідування, програма, словесна, середовище, виконавець, скретч, команда.

Ключове слово: алгоритм.

2. Графічний диктант

Правильне твердження позначається трикутником, неправильне — колом.

а) Виконавців алгоритму в середовищі Скретч називають спрайтами. (Так)

б) У проекті повинен бути тільки один спрайт. (Ні)

в) Можна змінювати розміри зображення спрайта. (Так)

г) Для кожного спрайта складається окремий скрипт. (Так)

д) Фон для проекту можна імпортувати лише з бібліотеки програми. (Ні)

е) Графічний редактор Скретч дозволяє змінювати імпортовані фони та спрайти. (Так)

ж) Команди Скретч об’єднані в шість груп. (Ні)

з) У середовищі Скретч можна працювати у трьох режимах: У зменшений розмір, У повний розмір, У режимі Перегляду. (Так)

Результат виконання:

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— На минулому уроці ви вчилися рисувати у вікні графічного редактора Скретч. Сьогодні спробуємо нарисувати деякі геометричні фігури за допомогою команд.

ІV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Робота з комп'ютером. Інструктаж з ТБ

Практична робота № 2 «Складання та виконання алгоритмів у навчальному середовищі виконання алгоритмів» за підручником

Завдання за підручником: § 7, практична робота 2 «Складання та виконання алгоритмів у навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч».

VI. ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вправа «Місткий кошик»

Записати терміни та поняття, про які йшлося на уроці.

VIІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Завдання за підручником: Розділ 1, узагальнюємо.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити