Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМ І РОЗГАЛУЖЕННЯМ

Урок 12. ВИСЛОВЛЮВАННЯ. ІСТИННІ ТА ХИБНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ

Цілі:

навчальна: сформувати поняття простої логічної умови та її можливих значень, засвоїти правила запису оператора розгалуження за правилами НАМ та позначеннями блок-схем;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: формування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення: PascalABC.NET.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Методичний прийом «Умовні позначення»

Для проведення цього методичного прийому наперед необхідно роздрукувати скріншоти кожної з кнопок середовища PascalABC.NET на аркуші А4:

У грі беруть участь дві команди по два-три учні в кожній. Кожна команда має однакову кількість аркушів із зображенням кнопок і шикується одна навпроти іншої. За командою вчителя учень першої команди піднімає аркуш зі скріншотом кнопки, суперники ж повинні протягом 5 секунд (час заздалегідь встановлюється) назвати назву і призначення кнопки. Потім у гру вступає учень з іншої команди, що стоїть навпроти першого гравця тощо. Перемагає команда, що має у своєму активі найбільшу кількість правильних відповідей.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Як перевірити, чи є ціле число парним? За допомогою магнітних карток складіть блок-схему перевірки числа на парність.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ)

План вивчення теми

1. Логічні умови.

2. Значення, яких може набувати логічна умова.

3. Побудова простих логічних умов.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ЗАСВОЄННЯ ТА ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Робота з підручником:____________________________

2. Робота з додатковим матеріалом:____________________

3. Додаткові завдання

1) Підкресліть однією лінією записи, що є умовами, а двома — записи, що не є умовами.

а) x = 5;

б) 4 < 1;

в) різниця < 3;

г) ax2 + bx + c;

д) 5x - 2x + 1 < 0;

е) швидкість ∙ час = відстань.

2) Складіть блок-схему для обчислення виразу

3) Складіть програму НАМ для обчислення квадратного кореня числа.

4. Робота за комп'ютером

Складіть програму та введіть її в середовище PascalABC.NET для розв’язання наведеної задачі.

Якщо щомісячна зарплата працівника не перевищує 738 грн, то нарахування проводять згідно з формулою m = stavka, інакше щомісячну зарплату нараховують згідно з формулою m = stavka - podatky.

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Наведіть три приклади розгалужень, побудуйте на них блок-схему.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.