Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМ І РОЗГАЛУЖЕННЯМ

Урок 15. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5 «СКЛАДАННЯ ТА ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМІВ З ПОВТОРЕННЯМ І РОЗГАЛУЖЕННЯМ ДЛЯ ВИКОНАВЦІВ У ВИЗНАЧЕНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМІВ»

Цілі:

навчальна: узагальнити та систематизувати знання зі створення та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення: PascalABC.NET.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Методичний прийом «Сніжна грудка»

Алгоритм прийому — «Слово - речення - запитання - відповідь». Перший учень називає слово з понятійного апарату попередніх уроків, другий утворює з ним речення, третій — запитання, четвертий — відповідь на запитання.

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Угорський кросворд

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Складіть програму за блок-схемою.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ)

План вивчення теми

1. Використання операторів розгалуження та різних видів циклічних операторів.

2. Циклічний оператор із вкладеним умовним оператором.

3. Використання умовних операторів до (після) операторів циклу.

4. Використання вкладених циклічних операторів.

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VII. ФОРМУВАННЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ОСНОВНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Робота з підручником:________________________

2. Робота з додатковим матеріалом:_______________

3. Робота за комп'ютером

Практична робота № 5 «Розв'язування задач з використанням циклічного та умовного операторів»

Початковий та середній рівні навчальних досягнень

1. Введіть, відкомпілюйте програму та з’ясуйте її призначення:

Достатній рівень навчальних досягнень

2. Складіть програму, що виводить на екран усі значення функції:

Високий рівень навчальних досягнень

3. Складіть програму для обчислення S = n! + a! за блок-схемою.

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Поясніть різницю між умовами, записаними після слів while та repeat.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.