Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ. ІНФОРМАТИКА. 7 КЛАС
№№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення |
Кількість годин |
Примітки |
Електронне листування (4 год) |
||||
1 |
Поштова служба Інтернету |
1 |
||
2 |
Створення електронної скриньки |
1 |
||
3 |
Етикет електронного листування |
1 |
||
4 |
Практична робота № 1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу» |
1 |
||
Моделювання (3 год) |
||||
5 |
Поняття моделі |
1 |
||
6 |
Форми подання інформаційної моделі |
1 |
||
7 |
Практична робота № 2 «Побудова інформаційної моделі» |
1 |
||
Алгоритми з повторенням і розгалуженням (10 год) |
||||
8 |
Базові алгоритмічні структури повторення та розгалуження |
1 |
||
9 |
Алгоритми з повторенням |
1 |
||
10 |
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів |
1 |
||
11 |
Практична робота № 3 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів» |
1 |
||
12 |
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання |
1 |
||
13 |
Умовне висловлювання «Якщо — то». Алгоритми з розгалуженням |
1 |
||
14 |
Практична робота № 4 «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів» |
1 |
||
15 |
Практична робота № 5 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів» |
1 |
||
16 |
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів |
1 |
||
17 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
||
Табличний процесор (18 год) |
||||
18 |
Табличний процесор, його призначення |
1 |
||
19 |
Відкриття, перегляд та збереження електронної книги |
1 |
||
20 |
Уведення даних у клітинки |
1 |
||
21 |
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок. Практична робота № 6 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» |
1 |
||
22 |
Правила запису формул у табличному процесорі |
1 |
||
23 |
Практична робота № 7 «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій» |
1 |
||
24 |
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі |
1 |
||
25 |
Практична робота № 8 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі» |
1 |
||
26-30 |
Розв’язування компетентнісних задач |
5 |
||
31 |
Виконання індивідуальних навчальних проектів, з використанням програмних засобів навчального призначення з математики, фізики, хімії |
1 |
||
32 |
Виконання індивідуальних навчальних проектів, з використанням програмних засобів навчального призначення з біології, географії |
1 |
||
33 |
Виконання індивідуальних навчальних проектів |
1 |
||
34 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
||
35 |
Узагальнення та систематизація знань, вивчених за рік |
1 |