Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 19. ВІДКРИВАННЯ, ПЕРЕГЛЯД І ЗБЕРЕЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КНИГИ

Цілі:

навчальна: узагальнити та систематизувати знання про створення та заповнення електронних таблиць;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: узагальнення й систематизація знань, вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення: MS Exсel.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Методичний прийом «Заповнити схему»

Двоє учнів малюють схему про об’єкти табличного процесора, але з порожніми базовими елементами. Інші учні повинні відгадати, яким чином відображуються структурні зв’язки в запропонованих схемах.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Складіть розповідь про призначення вікна.

IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Комп'ютерне тестування

1. Що з наведеного не є характеристиками клітинки?

А) Ім’я; Б) розмір; В) адреса; Г) значення.

2. Яку адресу матиме клітинка В12, якщо змінити вигляд адресації з А1 на R1C1?

А) RBC12; Б) R2C12; В) 12B; T)R12C2.

3. Що означає вміст клітинки «#####»?

A) Ділення на нуль;

Б) ширина клітинки не відповідає формату числа;

B) число в клітинці не відповідає допустимому числовому формату.

4. Мінімальною складовою частиною електронної таблиці є...:

А) клітинка; Б) формула; В) робоча книга.

5. Де у робочому вікні Microsoft Ехсеї XP можна одразу побачити суму виділення клітинок?

A) У заголовку робочого вікна;

Б) в одному з полів статусного рядка;

B) у рядку формул.

6. Що розуміють під Робочою книгою в MS Ехсеї?

A) Системний файл;

Б) файл з розширенням назви .xls;

B) документ, який утворений з Робочих зошитів;

Г) текстовий документ, до якого введено таблиці.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ З ДЕМОНСТРАЦІЄЮ)

План вивчення теми

1. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги.

2. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.

3. Адресація в середовищі табличного процесора.

4. Іменовані клітинки і діапазони.

5. Типи даних: число, текст, формула.

VI. ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК

1) Складіть доповідь, використовуючи схему.

2) Запишіть способи виділення елементів книги й аркуша.

4. Робота за комп'ютером

Завантажте програму MS Excel різними способами. Ознайомтесь з вікном програми. Змінить зовнішній вигляд вікна, послідовно виконуючи такі дії:

• прибрати та відобразити панелі інструментів Стандартная і Форматирование;

• прибрати та відобразити рядок формул та рядок стану;

• установити масштаб відображення документа 75 %;

• відкрити та переглянути список панелей Области задач;

• з’ясувати та записати алгоритм створення власної панелі інструментів.

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Створіть таблицю за матеріалом уроку.

Дія

Спосіб виконання









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.