Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 22. ПРАВИЛА ЗАПИСУ ФОРМУЛ У ТАБЛИЧНОМУ ПРОЦЕСОРІ

Цілі:

навчальна: сформувати вміння виконувати обчислення за допомогою формул у середовищі табличного процесора; сформувати поняття абсолютного, відносного та мішаного посилань на клітинки та діапазони клітинок;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: формування й комплексне застосування знань, вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Методичний прийом «Знайди помилку»

Учень у своєму алгоритмі призначення автоформату спеціально припускається помилок. Інші учні повинні знайти у відповіді помилки та виправити їх.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Встановіть правильний порядок дій для створення власного стилю в MS Excel:

• виконати команди ФорматСтиль; (3)

• виділити блок клітинок або таблицю; (1)

• ввести ім’я стилю і встановити відповідні атрибути у діалоговому вікні Стиль; (4)

• підключити усі необхідні формати. (2)

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Обговоріть повідомлення та скріншот.

Формули MS Excel призначені для виконання дій над змістом клітинок згідно з умовами конкретної задачі. Вони починаються зі знака «дорівнює». Після введення формули у клітинці відображається результат обчислень, а формулу можна побачити лише в рядку формул. Щоб побачити всі формули в таблиці, потрібно задати режим відображення формул у клітинках. Це роблять у діалоговому вікні Параметры СервисПараметрыВид.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ З ДЕМОНСТРАЦІЄЮ)

План вивчення теми

1. Правила запису формул у табличному процесорі.

2. Копіювання і переміщення формул.

3. Поняття про модифікацію формул під час копіювання.

4. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VII. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

1. Робота з підручником:____________________________

2. Робота з додатковим матеріалом:___________________

3. Робота за комп'ютером

Початковий та середній рівень навчальних досягнень

1. Побудуйте таблицю для п’яти найменувань товару. Заповніть стовпці В, С, D даними для п’ятьох рядків самостійно. Стовпець A заповніть за допомогою засобу автозаповнення. Підберіть шрифт та кольорову палітру для заголовка та шапки документа.

Розрахункові формули: E= C*D. Використайте засіб Автосумма для показника Усього.

Достатній рівень навчальних досягнень

2. Скопіюйте таблицю на інший аркуш, додайте інші дані, виконавши абсолютне посилання на стовпець з ціною.

Високий рівень навчальних досягнень

3. Додайте ще один стовпець, де обчислюється собівартість товару, що менша від вартості на 25 %.

4. Оформте роботу. Обов’язкові елементи: тема, мета, програмне забезпечення, хід роботи, висновки.

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Складіть таблицю про посилання у формулах.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.