Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ЕЛЕКТРОННЕ ЛИСТУВАННЯ

Урок 1. ПОШТОВА СЛУЖБА ІНТЕРНЕТУ

Цілі:

навчальна: повторити та узагальнити знання про мережу Інтернет, техніку безпеки під час роботи за комп'ютером; формувати знання про електронну пошту, електронну адресу;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Комп'ютерне тестування «Техніка безпеки в кабінеті інформатики»

1. Коли можна перебувати в кабінеті інформатики?

A) Коли пролунає дзвоник;

Б) на перерві;

B) коли забажаєш;

√ Г) з дозволу вчителя.

2. Коли можна користуватись комп’ютером?

A) Коли бажаєш пограти;

√ Б) з дозволу вчителя;

B) коли не бачить вчитель;

Г) у другій половині уроку.

3. Як можна заходити в кабінет інформатики?

A) У спортивному одязі;

Б) у спеціальних тапочках;

B) без верхнього одягу та у змінному взутті.

4. Чи можна бігати по кабінету?

√ А) Ні;

Б) залежить від обставин;

В) так, лише коли треба зайняти комп’ютерне місце;

Г) так, лише на перерві.

5. Хто відповідає за стан комп’ютерного робочого місця на уроці?

А) Учитель;

Б) прибиральниця;

√ В) учень;

Г) черговий.

6. Чим можна смітити в кабінеті інформатики?

A) Лише папірцями;

√ Б) нічім;

B) чим не шкода;

Г) чим дозволить вчитель.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Складіть розповідь, використовуючи схему.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ)

План вивчення теми

1. Поштова служба Інтернету.

2. Електронна скринька та електронне листування.

3. Електронна адреса поштової скриньки.

4. Переваги та недоліки електронної пошти.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІ. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

1. Робота з підручником:____________________________

2. Робота з додатковим матеріалом:___________________

3. Додаткові завдання

1) Розв’яжіть угорський кросворд.

Відповідь. Адресат, домен, звезда, клиент, кольцо, модем, сеанс, сервер, сервис, трафик, шина, шлюз.

2) Обговоріть повідомлення за темою «Історія знака @».

Історія знака @ починається із Середньовіччя, коли монахи — зберігачі давніх знань і рукописів — перекладали й переписували трактати (і написані латиною також). У латині вживали прийменник «ad», що в перекладі сучасною англійською означає «at» («на», «в», «до») й указує на належність, напрямок і наближення.

У XV ст. @ з’являється знову. Іспанські купці використовували цей знак як скорочену назву міри терезів — «arroba» (це приблизно 11,52 кг або 25,40 фунта). Цікаво, що цю міру використовували для позначення ваги худоби й вина. В епоху Відродження @ використовували для позначення ціни, а в епоху індустріальної революції (період капіталу, перших бірж, верстатів тощо) @ постійно трапляється в бухгалтерських звітах. Так «собачка» разом із $, # % й іншими «рахівними» знаками, семантику яких майже забули, перекочувала на клавіатуру.

«Собачка» мирно чекала свого зоряного часу, поки її випадково не побачив Рей Томлінсон, дослідник з американської компанії BBN Technology.

4. Робота за комп'ютером

У мережі Інтернет знайдіть 5 програм для роботи з електронною поштою й запишіть їхні можливості.

VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

VІІI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Складіть 5 запитань та відповідей на них за темою уроку.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.