Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 28. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

Цілі:

навчальна: сприяти комплексному застосовуванню знань, вмінь та навичок у використанні комп'ютерного програмного забезпечення для розв'язання практичних задач та поданні власного інформаційного продукту;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Методичний прийом «Рецензія»

Двоє учнів на дошці рисують власні схеми за домашнім завданням. Клас пише рецензію за планом:

1) Повнота розкриття теми.

2) Логіка викладання.

3) Наявність (відсутність) фактичних помилок.

4) Мовна грамотність.

5) Дизайнерське оформлення схеми.

III. ПРЕДСТАВЛЕННЯ ТА ЗАХИСТ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ Робота за планом

1. Розминка. Кожна група пропонує класу свій кросворд, завдання для якого вони роздрукували на минулому уроці. Сітку кросворда, складену в графічному редакторі, показують за допомогою проектора. Розгадують кросворд також групами.

2. Доповідь груп за презентацією. Доповідь має містити такі пункти:

• мета навчального проекту;

• прізвища, імена учасників групи;

• завдання;

• доповіді по слайдах;

• труднощі, що виникли під час підготовки проекту;

• висновки.

IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. ПРЕДСТАВЛЕННЯ ТА ЗАХИСТ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ (ПРОДОВЖЕННЯ)

3. Відповіді на запитання, що виникли у класу.

4. Рецензія та оцінювання роботи.

Робота за комп'ютером

Кожна група пише рецензію, оцінює роботу інших трьох груп та відправляє свою рецензію за допомогою електронної пошти на електронну поштову скриньку кожної групи (pakunok (номер групи)@ukr.net)

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Кожна група оцінює всіх своїх учасників, враховуючи їхню діяльність над проектом і оцінювання учасників інших груп, які вони отримали на свою поштову скриньку.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Складіть кросворд з термінами, що розглядали в поточному році.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.