Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 29. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

Цілі:

навчальна: сприяти комплексному застосовуванню знань, вмінь та навичок у використанні комп'ютерного програмного забезпечення для розв'язання практичних задач;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: узагальнення й систематизація знань, вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Методичний прийом «Пінг-понг»

Перший учень називає запитання зі свого кросворда, другий учень наводить відповідь. Якщо учень помиляється або не може відповісти на запитання, йому допомагають інші учні класу. Далі учні міняються місцями.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Бесіда

1. Яке призначення наступної сторінки?

2. Наведіть приклади, коли необхідно створювати веб-сайт.

IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Розв'яжіть угорський кросворд.

Відповідь. Windows, Word, Paint, Power + Point, Microsoft, Exсel, Internet.

V. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Розв'язування компетентнісних задач

Учні вибирають задачу, для якої необхідно розробити інформаційну підтримку.

• Ви — власник мережі готелів. Опишіть перелік задач для ІТ-відділу, які ви вимагаєте виконати для інформаційної підтримки розвитку вашого бізнесу. Виконайте ті з них, які ви вже можете реалізувати.

Варіанти задач: створення сайту, створення бази даних клієнтів, створення презентації, розробка договору про надання послуг, створення рекламних публікацій, флаєрів, розробка логотипу тощо.

• Ви — директор видавництва. Вам необхідно знайти авторів з різних жанрів літератури (наукової, художньої, публіцистичної). Автори можуть перебувати в різних містах та країнах. Необхідно знайти їх координати, провести он-лайн співбесіду, підписати договори на написання літературних творів. Опишіть алгоритм виконання цієї роботи, а також за допомогою яких програмних засобів ви будете виконувати цю роботу. Інформацію подайте у вигляді таблиці. Реалізуйте ті завдання, програмні засоби яких вам знайомі.

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VII. ЗАСТОСУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

Робота за комп'ютером

Кожен учень отримує Google-таблицю або Google-форму «Оцінювання компетентнісних задач», яку необхідно заповнити протягом уроку. Таблицю або форму доцільно розробити в хмарних технологіях і надати доступ учням з кожного комп’ютера.

Варіант Google-таблиці:

Критерії оцінювання

Шкала

оцінювання

Самооцінка

Оцінки

групи

Оцінка

вчителя

Зміст завдань

1-10

Можливість їх реалізації

1-10

Оригінальність

1-10

Використання різноманітних програмних засобів

1-10

Ясність та структурованість тексту

1-10

Загальна оцінка

1-10

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Дайте відповідь на запитання:

1) Які особливості має цикл з післяумовою?

2) Коли доцільно його використовувати?









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.