Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 30. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

Цілі:

навчальна: сприяти комплексному застосовуванню знань, вмінь та навичок у використанні комп'ютерного програмного забезпечення для розв'язання практичних задач;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Обговорення «Цикл з передумовою»

Двоє учнів читають відповіді на запитання із домашнього завдання, решта слухає та ставить уточнювальні запитання.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Складіть схему за текстом.

Алгоритм можна уявити як певні структури, що утворені з окремих елементів. Будь-який алгоритм можна подати у вигляді комбінації трьох базових структур: слідування, розгалуження, повторення.

1. Базова структура слідування. Подається у вигляді послідовності двох (чи більше) виконуваних одна за одною простих команд S1, S2, ..., Sn.

Слідування — це така форма організації дій, за якої всі дії виконують

одну за одною послідовно.

2. Базова структура розгалуження — це аналіз певної умови і вибору подальшого напрямку в послідовності виконання дій залежно від значення цієї умови.

Розгалуження — це така форма організації дій, за якої залежно від виконання або невиконання певної умови виконується або одна, або інша послідовність дій.

3. Базова структура повторення забезпечує багаторазове виконання певної сукупності дій, яку називають тілом циклу.

Циклом називають таку форму організації дій, за якої одна й та сама послідовність дій виконується декілька разів (або жодного разу), поки виконується певна умова

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Задача. Коли у будиночок Ігора провели швидкісний канал Інтернету, він безліч часу почав проводити у Всесвітній мережі. У перший день мандрів Інтернетом він завантажив на свій комп’ютер xМб різноманітної та цікавої інформації, а кожного наступного дня обсяг переглянутої інформації збільшувався на у Мб порівняно з попереднім днем. Ураховуючи, що 1 Мб інформації коштує cгривень, Ігор мандрував у цьому місяці n (n > 1) днів. Визначте загальний обсяг переглянутої за весь час роботи інформації та суму, яку наприкінці місяця хлопець повинен сплатити провайдеру.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

План повторення теми

1. Виконавець алгоритмів.

2. Мови програмування та комп’ютерні програми.

3. Середовище програмування Pascal ABC.NET.

4. Структура програми мовою Паскаль.

5. Лінійні алгоритми.

6. Алгоритми з повторенням та розгалуженням.

7. Призначення циклічних структур, види операторів повторення.

8. Блок-схема циклу ПОКИ. Загальна структура циклічного алгоритму.

9. Заповнення таблиці виконавця для задач, під час розв’язання яких

використовують оператор повторення з передумовою.

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VII. ВІДТВОРЕННЯ ТА КОРИГУВАННЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Робота з підручником: ___________________________

2. Робота з додатковим матеріалом: _______________________

3. Додаткові завдання

1) Розробіть програму, яка виводитеме на екран значення квадратів натуральних чисел від 1 до n, де n > 1 — натуральне число, значення якого задає користувач.

2) Деяка область нашої країни поділена на n районів. Восени кожен район передає до області такі відомості:

• площа (у гектарах), засіяна пшеницею;

• середня урожайність пшениці (у центнерах з гектара).

Визначте загальний урожай пшениці (у центнерах), зібраний областю за рік, та середню урожайність по області.

3) Визначте:

а) добуток цілих чисел від а до c (значення цілих чисел а та c задає користувач);

б) середнє арифметичне квадратів непарних чисел від а до c (значення непарних чисел а та c задає користувач, а < c).

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Підготуйте повідомлення «Друк таблиці Excel».









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.