Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 31. ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ З МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ, ХІМІЇ

Цілі:

навчальна: ознайомити учнів із прикладними програмними засобами навчального призначення з математики, фізики, хімії;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення: прикладні навчальні засоби навчального призначення з переліку МОН України.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Складіть розповідь про можливості діалогового вікна Друк.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Розробіть графік повернення кредиту за таких умов:

• сума кредиту становить 20 000 гривень;

• кредит позичено на 3 роки під 14 % річних;

• кредит має повертатися однаковими частинами кожного місяця, не забуваючи сплачувати банку відсоток за користування ще не повернутими коштами.

Програмне забезпечення виберіть самостійно.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Програмні засоби навчання алгебри, геометрії.

2. Програмні засоби навчання хімії, фізики.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ

1. Робота з підручником:____________________

2. Робота з додатковим матеріалом: ________________________

3. Додаткове завдання

Заповніть таблицю.

Назва ППЗ навчального призначення

Предмет

Клас

Теорія чи практика

Можливості

Приклади з тем, що розглядають (не менше 5)

4. Робота за комп'ютером

Робота з конкретними ППЗ навчального призначення

1) Алгебра:

• побудуйте графіки функцій у = 7х - 4, у = 9/x. Знайдіть координати точок перетину;

• побудуйте точки на координатній площині: А(2; 5), В(3; 0), С(-2; 3), D(1; -5), E(-4; 2).

2) Геометрія:

• побудуйте піраміду, основа якої — рівнобедрений трикутник з основою 12 см, бічна сторона — 10 см;

• побудуйте взаємне розташування прямої і кола.

3) Фізика: розгляньте досліди та теоретичні відомості, що містяться в темі «Швидкість руху молекул газу» та «Деформація твердих тіл».

4) Хімія: розгляньте дослід взаємоперетворення карбонатів і гідрогенкарбонатів. Поясніть, що відбувається в результаті дії хлоридної кислоти на карбонати. Розгляньте й запишіть рівняння реакції.

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Підготуйте реферат з навчального предмета (на ваш вибір).






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.