Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок 32. ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ З БІОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ

Цілі:

навчальна: ознайомити учнів із прикладними програмними засобами навчального призначення з біології, географії;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення: прикладні навчальні засоби навчального призначення з переліку МОН України.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Робота в парах

Учні обмінюються рефератами та пишуть одне одному рецензію за планом:

• предмет, тема;

• повнота розкриття теми;

• кількість сторінок;

• стильове оформлення;

• наявність помилок;

• загальна оцінка.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Фронтальне опитування

1. Які предмети за допомогою ППЗ ми розглядали на попередньому уроці?

2. Які види діяльності можливі за допомогою ППЗ навчального призначення?

3. Які шкільні предмети можна вивчати з допомогою комп’ютера?

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

План вивчення теми

1. Програмні засоби навчання біології.

2. Програмні засоби навчання географії.

V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VI. ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ

1. Робота з підручником:____________________

2. Робота з додатковим матеріалом: _________________________

3. Додаткові завдання

Заповніть таблицю.

Назва ППЗ навчального призначення

Предмет

Клас

Теорія чи практика

Можливості

Приклади з тем, що розглядають (не менше 5)

4. Робота за комп'ютером

Робота з конкретними ППЗ навчального призначення

Біологія:

• розгляньте будову та поділ тваринної і рослинної клітини. Запишіть досліди та практичні завдання, що пов’язані з темою ДНК;

• знайдіть відповіді на запитання та оформте у вигляді презентації:

1. Яка риба найбільша?

2. Яка риба хвостом рибу глушить?

3. Плавці яких риб використовують у китайській кухні для приготування делікатесного супу?

4. Чому акула-молот так названа? Що дає цій рибі така форма?

5. Чи водяться акули на території України?

6. У назві яких риб трапляються назви інших тварин?

7. У назві яких риб трапляються назви інструментів?

8. Які риби здатні виробляти сильні електричні розряди?

9. Північноамериканські індійці дуже винахідливі люди. У природі вони можуть знайти і свічку, і бритву, а допомагають їм у цьому риби. Які?

10. Які риби видають запах свіжих огірків?

11. Що таке торібон?

12. Чим цікаві скляні соми?

13. Навіщо рибі чотириочці чотири ока?

14. Чи можуть риби літати?

Географія: виконайте тестування з теми «Країни Центральної Європи».

VII. ПІДСУМКИ УРОКУ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Складіть тест з будь-якого предмета.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.