Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

ЕЛЕКТРОННЕ ЛИСТУВАННЯ

Урок 2. СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СКРИНЬКИ

Цілі:

навчальна: ознайомити зі способами створення поштової скриньки та роботою з електронною поштою на безкоштовних поштових серверах Інтернету;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Методичний прийом «Лицарський турнір»

Двоє учнів виходять до дошки. Один ставить іншому запитання, підготовлені вдома. Другий відповідає і після цього ставить своє запитання.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Комп'ютерне тестування

1. Виберіть з наведеного найповніший перелік послуг Internet.

A) Е-mail, трансляція новин, редагування повідомлень у текстових редакторах, списки розсилань, FTP.

Б) Електронна пошта, система телеконференцій, WWW, FTP, Chat тощо.

B) Електронна пошта, списки розсилань, Web, FTP, IRC, NetBios тощо.

2. Що таке браузер?

A) Програма, призначена для створення веб-сторінок.

Б) Програмне забезпечення, призначене для роботи з електронною поштою і телеконференціями.

B) Програма, призначена для перегляду веб-сторінок.

3. Що таке веб-сторінка?

A) Документ у будь-якому текстовому форматі. Він може містити зображення, невеличкі програми тощо.

Б) Документ у будь-якому текстовому форматі, який можна відобразити у вікні програми-браузера. Він може містити зображення, невеличкі програми тощо.

B) HTML-документ, який можна відобразити у вікні програми-браузера. Він може містити текст, зображення, невеличкі програми тощо.

4. Що таке доменне ім’я?

A) Аналог IP-адреси вузла Internet у вигляді груп символів.

Б) Унікальне ім’я сайту.

B) Унікальне ім’я WWW-серверу.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Наведіть приклади доцільності використання смайликів.

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ З ДЕМОНСТРАЦІЄЮ)

План вивчення теми

1. Створення електронної скриньки.

2. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень.

3. Операції над папками та листами.

4. Вкладання файлів.

5. Використання адресної книги та списків розсилання.

VІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІІ. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Робота з підручником:____________________________

2. Робота з додатковим матеріалом:___________________

3. Додаткові завдання

1) Які протоколи електронної пошти описано?

• Простий протокол передання пошти, призначений для відправлення повідомлень. (SMTP)

• Протокол поштової служби, призначений для вхідних повідомлень. (POP3)

• Протокол Інтернет-доступу до повідомлень, призначений для обробляння вхідних повідомлень, що мають текстовий і HTML-формат. (IMAP)

2) У нижченаведених прикладах адрес електронної пошти підкресліть однією рискою — локальне ім’я користувача і двома рисками — ім’я домену:

marina@krok.net.ua

urok@mail.ru

valiza270@com.ua

4. Робота за комп'ютером

Заповніть таблицю.

Поштовий сервер

Максимальний об’єм поштової скриньки

Доменне ім’я

http://www.mail.ru

http://www.yahoo.com

http://www.ukr.net

http://www.yandex.ru

http://www.newmail.ru

VІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. З’ясуйте призначення використання шаблонів електронних листів.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.