Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти уроків - Інформатика 7 клас - 2016

МОДЕЛЮВАННЯ

Урок 6. ФОРМИ ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ

Цілі:

навчальна: формувати вміння створювати інформаційні моделі та подавати їх у різних видах;

розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ у комп'ютерному кабінеті.

Програмне забезпечення:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

2. Методичний прийом «Сніжна грудка»

Алгоритм цього прийому — «Слово - речення - питання - відповідь». Перший учень називає слово, що стосується предметної галузі досліджень хіміків, філологів, програмістів, медиків. Другий утворює з ним речення, третій — питання, четвертий — відповідь на запитання.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Методичний прийом «Пинг-понг»

Перший учень називає тип інформаційної моделі (словесні, графічні, структурні, алгоритмічні, математичні, спеціальні), другий учень наводить приклад. Якщо учень помиляється або не може надати приклад, йому допомагають інші учні класу. Потім учні міняються місцями.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Що спільного між наведеними скріншотами?

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ З ДЕМОНСТРУВАННЯМ ПРИКЛАДІВ)

План вивчення теми

Форми подання інформаційної моделі:

1. Приклади інформаційної моделі у формі опису.

2. Приклади інформаційної моделі у формі таблиці.

3. Приклади інформаційної моделі у формі формули.

4. Приклади інформаційної моделі у формі схеми.

5. Етапи побудови інформаційної моделі.

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VII. ЗАКРІПЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК

1. Робота з підручником:____________________________

2. Робота з додатковим матеріалом:____________________

3. Додаткові завдання

1) У якій формі доречно надати такі інформаційні моделі:

а) чергування учнів класу;

б) табель успішності учнів;

в) сценарій класного свята;

г) пісню на класне свято;

д) хімічний дослід?

2) Створіть інформаційну модель класифікації тварин у формі схеми.

3) Створіть інформаційну модель залежності периметра квадрата від його сторони у вигляді формули.

4. Робота за комп'ютером

Створіть інформаційну модель підрахунку доходів та витрат у формі таблиці в текстовому редакторі.

VIII. ПІДСУМКИ УРОКУ

ІХ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником:

2. Додаткове завдання. Створіть будь-яку інформаційну модель у вигляді схеми або таблиці.









загрузка...

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.