Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 8 КЛАСУ
70 годин (2 години на тиждень)
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата проведення |
Примітка |
Кодування даних (3 год) |
|||
1 |
Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень |
||
2 |
Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Кодування символів |
||
3 |
Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних |
||
Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера (5 год + 1 година рез.) |
|||
4 |
Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам’ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовувальні пристрої |
||
5 |
Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання |
||
6 |
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу |
||
7 |
Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення |
||
8 |
Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами |
||
9 |
Практична робота 3. Архівування та розархівування даних Контрольна робота «Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера» |
||
Опрацювання текстових даних (6 год + 1 година рез.) |
|||
10 |
Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування символів, формул, колонок, списків у текстовому документі. Недруковані знаки |
||
11 |
Створення, редагування та форматування таблиць у текстовому документі |
||
12 |
Створення, редагування та форматування графічних об’єктів у текстовому документі |
||
13 |
Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів |
||
14 |
Розділи, стилі, колонтитули, структура в текстових документах |
||
15 |
Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами |
||
16 |
Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків Контрольна робота «Опрацювання текстових даних» |
||
Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год) |
|||
17 |
Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відеофрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів |
||
18 |
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму |
||
19 |
Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами |
||
20 |
Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду |
||
21 |
Сервіси розміщення аудіо та відеофайлів в Інтернеті |
||
22 |
Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті Контрольна робота «Опрацювання об’єктів мультимедіа» |
||
Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування (8 год) |
|||
23 |
Поняття мови програмування. Складові мови програмування |
||
24 |
Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Поняття форми. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання |
||
25 |
Поняття елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень |
||
26 |
Практична робота 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення |
||
27 |
Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом |
||
28 |
Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкта та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми) |
||
29 |
Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі |
||
30 |
Практична робота 9. Створення програми з кнопками та написами. Контрольна робота з теми «Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування» |
||
Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (21 год) |
|||
31 |
Величини (змінні і константи), їхні властивості. Величини числового типу |
||
32 |
Елемент для введення даних — текстове поле |
||
33 |
Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування. |
||
34 |
Величини текстового типу, операції над ними. |
||
35 |
Складання алгоритмів опрацювання текстових величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання |
||
36 |
Налагодження програм |
||
37 |
Практична робота 11. Налагодження готової програми |
||
38 |
Величини логічного типу, операції над ними |
||
39 |
Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання |
||
40 |
Елемент для введення даних «прапорець» |
||
41 |
Елемент для введення даних випадний список |
||
42 |
Алгоритми з повтореннями. Цикл з лічильником |
||
43 |
Алгоритми з повтореннями. Цикл з передумовою |
||
44 |
Алгоритми з повтореннями. Цикл з післяумовою |
||
45 |
Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин |
||
46 |
Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин |
||
47 |
Відображення базових графічних примітивів — лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування |
||
48 |
Відображення базових графічних примітивів. Компонент фігура |
||
49 |
Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів |
||
50 |
Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних |
||
51 |
Контрольна робота з теми «Алгоритми роботи з об’єктами та величинами» |
||
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (12 год) |
|||
52 |
Установлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці |
||
53 |
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок |
||
54 |
Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення |
||
55 |
Призначення й використання математичних функцій табличного процесора |
||
56 |
Призначення й використання статистичних функцій табличного процесора |
||
57 |
Призначення й використання логічних функцій табличного процесора |
||
58 |
Умовне форматування |
||
59 |
Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування |
||
60 |
Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми |
||
61 |
Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки |
||
62 |
Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри |
||
63 |
Контрольна робота з теми «Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора» |
||
Розв’язування компетентнісних задач (3 год) |
|||
64 |
Розв’язування компетентнісних задач |
||
65 |
Розв’язування компетентнісних задач |
||
66 |
Розв’язування компетентнісних задач |
||
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» (3 год) |
|||
67 |
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» |
||
68 |
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика». Оформлення матеріалів про виконання навчальних проектів |
||
69 |
Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика» Захист проекту |
||
70 |
Підсумковий урок за рік |