Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДАНИХ (6 год + 1 год резерв.)

Урок 11. СТВОРЕННЯ, РЕДАГУВАННЯ ТА ФОРМАТУВАННЯ ТАБЛИЦЬ У ТЕКСТОВОМУ ДОКУМЕНТІ

Мета:

навчальна: навчитися додавати таблиці в текстовий документ, редагувати їх та фор- матувати;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, моторику рук.

Очікувані результати: учень уміє створювати таблиці, вводити дані до таблиці, виділяти об'єкти таблиці, редагувати та форматувати таблиці.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та матеріали: приклади таблиць, створених у текстовому процесорі.

Програмне забезпечення: текстовий процесор.

Основні поняття уроку: таблиця, рядок, стовпчик, клітинка, Макет, Конструктор, межі, маркери меж, стилі таблиць.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Учні обмінюються кросвордами з домашнього завдання, розгадують кросворд одне одного, проводять взаємооцінювання. Один або декілька учнів представляють свої кросворди всьому класу.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ВИДІЛЕННЯ ФРАГМЕНТІВ ТЕКСТУ»

Вправа «Згоден — Не згоден»

Учням пропонують висловити своє ставлення до тверджень за правилом: згоден або не згоден. Запропонувати правильні відповіді.

• Текст у документі можна виділяти лише мишкою. Ні.

• Перемістити курсор у кінець документа можна лише за допомогою смуги прокрутки. Ні.

• До текстового документу можна додати символи, яких немає на клавіатурі. Так.

• До текстового документа можна додавати текст, графічні зображення, таблиці... Так.

МОТИВАЦІЯ

Вправа «Мозковий штурм»

Учням пропонують текст та завдання для вирішення (усно), як цей текст можна перетворити на компактний та зручний на вигляд.

(Температура повітря в понеділок зранку буде +2 °С, вдень буде +6 °С, а вночі 0 °С. У вівторок повітря зранку прогріється до 1 °С, вдень +5 °С, а вночі -1 °С.)

Ранок

День

Ніч

Понеділок

+2

+6

0

Вівторок

+1

+5

-1

Бесіда з класом

Наведіть приклади даних, які доцільно оформлювати в таблицях. Сьогодні на уроці ви навчитесь створювати та форматувати таблиці, отже, тема уроку...

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Пояснення вчителя за темою уроку супроводжено демонструванням роботи в програмі.

1. Створення таблиці

З’ясуйте, як змінилась панель інструментів після створення таблиці.

2. Уведення даних до таблиці

3. Форматування таблиці

Дослідницько-пошукова робота учнів

· Дослідити способи автоматичного форматування таблиць.

· Які властивості таблиці можна змінити однією дією? Занотуйте в таблицю 3 стилі таблиці та значення змінених властивостей.

Ім’я стилю

Значення змінених властивостей

ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА НАВИЧОК (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Завдання для учнів. З’ясувати, як змінювати межі таблицю (колір, товщину, тип тощо).

Виконання практичних завдань за підручником

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Вправа «Карта знань»

Учні разом з учителем створюють карту знань «Таблиця». Під час виконання завдання використовують онлайн-сервіси.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

· Опанувати матеріал за підручником.

· Оформити кросворд у текстовому процесорі.

· Дослідити, як можна перетворити текст на таблицю, використовуючи Довідку програми (клавіша F1).

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть смайлик, який відображає ваш настрій.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити