Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТОВИХ ДАНИХ (6 год + 1 год резерв.)

Урок 12. СТВОРЕННЯ, РЕДАГУВАННЯ ТА ФОРМАТУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ОБ'ЄКТІВ У ТЕКСТОВОМУ ДОКУМЕНТІ

Мета:

навчальна: навчити послідовності створення, редагування та форматування графічних об'єктів у текстовому документі;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять.

Очікувані результати: учень вміє вставляти, редагувати та форматувати графічні об'єкти, створювати графічні зображення з графічних примітивів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та матеріали: роздавальний матеріал з текстом тестів, картки для вправи «Жокей і кінь», приклади видань з використанням графічних об'єктів та без, роздавальний матеріал для вправи «Дослідники».

Програмне забезпечення: текстовий процесор.

Основні поняття уроку: графічний примітив, маркер, упорядкування, групування, автофігура.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Вправа «Тестування»

Учні отримують картки з тестовими завданнями від учителя, відповідають на питання, Після закінчення роботи обмінюються зошитами для перевірки. Учитель обговорює з учнями відповіді.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ВСТАВЛЯННЯ ГРАФІЧНИХ ОБ'ЄКТІВ У ТЕКСТОВИЙ ДОКУМЕНТ»

Вправа «Жокей і кінь»

Кожен учень отримує картку. Картки двох типів:

· Дані графічні зображення та назви елементів керування групи Зображення (Рисунки, Графіка, Фігури, Smartart, Діаграма). Потрібно встановити відповідність між назвою та зображенням.

· Наведено малюнки, які створені з геометричних примітивів. Потрібно з’ясувати, з яких саме елементів — графічних примітивів — складається зображення.

МОТИВАЦІЯ

Учитель демонструє учням текстові документи з графічними зображеннями та без графічних зображень. Учні порівнюють.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Учитель демонструє створення одного графічного примітиву, його редагування та форматування. Додає другий об’єкт та пояснює поняття «шарів», звертає увагу на порядок об’єктів.

Вправа «Дослідники»

Учні об’єднуються в групи по 2-3 учні, отримують графічне зображення. Завдання учнів — дослідити, з яких елементів складається зображення, які необхідні дії редагування та форматування об’єктів, щоб створене учнями зображення відповідало зразку.

Графічні завдання для дослідження

ЗАКРІПЛЕННЯ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером

Робота за комп'ютером

Учні відтворюють у текстовому редакторі графічне зображення, яке досліджували.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Вправа «Карта знань»

Учні разом з учителем створюють карту знань графічних об’єктів, вказуючи властивості об’єктів. Для побудови карти знань використовують онлайн- сервіси.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

· Опанувати матеріал за підручником.

· Дослідити варіанти розташування графічних об’єктів у тексті. Створити новий текстовий документ, увести текст про художника вашого краю, вставити графічні примітиви та застосувати всі варіанти розташування графічних об’єктів у тексті. Який варіант доцільно використовувати в документі?

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть смайлик, який відображає ваш настрій.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити