Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ОПРАЦЮВАННЯ ОБ'ЄКТІВ МУЛЬТИМЕДІА (6 год)

Урок 19. ПОБУДОВА АУДІО- ТА ВІДЕОРЯДУ. ДОДАВАННЯ ДО ВІДЕОКЛІПУ ВІДЕОЕФЕКТІВ ТА НАЛАШТУВАННЯ ПЕРЕХОДІВ МІЖ ЙОГО ФРАГМЕНТАМИ

Мета:

навчальна: навчитися синхронізувати відеоряд з аудіорядом, додавати відеоефекти до відеокліпу та налаштовувати переходи між його фрагментами;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять.

Очікувані результати: учень вміє синхронізувати відеоряд з аудіорядом, додавати відеоефекти до відеокліпу та налаштовувати переходи між його фрагментами.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та матеріали: запитання для гри «Брейн-ринг», відео для прийому «Добре-погано», правила БЖД під час роботи за комп'ютером, інструкція для практичного завдання.

Програмне забезпечення: відеоредактор, мультимедійний плеєр.

Основні поняття уроку: звукова доріжка, звуковий ряд, відеоряд, область монтажу, візуальні ефекти, ефекти переходу.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Склад груп залишається з минулого уроку.

Один учень з кожної групи представляє сценарій відеофільму. Обговорення сценаріїв.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Вправа «Брейн-ринг»

Команди отримують список питань від учителя та ставлять їх одна одній по черзі. Команда, яка ставить питання, оцінює правильність відповіді, якщо відповіді немає, відповідають представники команди, яка поставила питання. (Питання типу: назвати можливості відеоредакторів, назвати приклади відеоредакторів, вказати елементи інтерфейсу програми.)

МОТИВАЦІЯ

Фронтальна робота з класом.

Вправа «Добре-погано»

Учитель пропонує переглянути невеликий відеофільм. (Бажано, щоб відео було створено спеціально для уроку та містило недоліки типу невідповідність відео та звукового супроводу, недоцільність використання відеопереходів, задовгі неінформативні відеофрагменти, які потребують обрізки та ін.) Пропонує учням знайти недоліки в проектуванні відео та обґрунтувати їх. Кожна команда по черзі відповідає.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Пояснення вчителя супроводжено демонструванням Робочого столу та роботою в програмі.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ПРАКТИЧНА РОБОТА

Повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером.

Вправа «Продовж речення»

Учитель називає правила поведінки під час роботи з комп’ютером, робить паузу, не доказуючи речення, учні завершують думку.

Робота за комп'ютером

Учні працюють у відеоредакторі. Мета роботи: створити відеофільм за власним сценарієм, використовуючи інструкцію та певні інструменти.

Аудіо- та відеоряди побудувати відповідно до сценарію, застосувати відео- переходи та відеоефекти.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

· Демонстрування створених учнями проектів.

· Обговорення результатів та труднощів, які виникли в процесі виконання практичних завдань.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

· Опанувати матеріал за підручником.

· Дослідити самостійно, які відеоредактори або відеостудії пропонує сучасний ринок ПЗ та ринок онлайн-сервісів.

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть смайлик, який відображає ваш настрій.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити