Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ОПРАЦЮВАННЯ ОБ'ЄКТІВ МУЛЬТИМЕДІА (6 год)

Урок 21. СЕРВІСИ РОЗМІЩЕННЯ АУДІО- ТА ВІДЕОФАЙЛІВ В ІНТЕРНЕТІ

Мета:

навчальна: навчитися розміщувати аудіо та відеоматеріали в Інтернеті та вивчити роботу сервісів розміщення аудіо- та відеоматеріалів;

виховна: виховувати дисциплінованість, інтерес до вивчення інформатики.

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять.

Очікувані результати: учень уміє створювати власний канал на YouTube, розміщувати відеофайли на сервісі YouTube, розміщувати аудіофайли та надавати різний рівень доступу.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань та вмінь.

Обладнання та матеріали: відеофайли для завантаження в Інтернет, презентація вчителя.

Програмне забезпечення: браузер.

Основні поняття уроку: сервіс YouTube, конфіденційність, теги, подкаст, подкастери.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ЕЛЕКТРОННЕ ЛИСТУВАННЯ»

«Фронтальне опитування»

· Що таке екаунт?

· Як створити екаунт?

МОТИВАЦІЯ

Вправа «Асоціативний кущ»

Учням пропонують дібрати слова або словосполучення, що асоціюються в них зі словом «Інтернет», та скласти асоціативний кущ. (Пошук, спілкування, розваги, розповсюдження даних.)

· Як можна розмістити відео- та аудіофайли в Інтернеті? — Отже, тема уроку...

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Розповідь учителя супроводжено демонструванням презентації.

1. Огляд сервісів для розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті

2. Розміщення файлів на сервісі YouTube

Завдання 1. Дослідіть вікно налаштувань параметрів відео.

Завдання 2. Запропонуйте назву, описання, теги до відео створеного на минулій практичній роботі.

3. Розміщення аудіофайлів в Інтернеті

Запитання до учнів. Що спільного між налаштуванням параметрів розміщенням відео та аудіо? (Налаштування конфіденційності)

4. Етикет розміщення даних в Інтернеті

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ЗАКРІПЛЕННЯ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Робота за комп'ютером. Повторення ПБЖ під час роботи за комп'ютером

Вправа «Згоден — не згоден»

Учитель називає правила поведінки під час роботи з комп’ютером, допускаючи помилки. Якщо учні погоджуються — плескають 1 раз, якщо ні — руки складають навхрест.

Учні виконують завдання за комп’ютером за інструкцією вчителя. Практичні завдання передбачають створення власного каналу на YouTube, розміщення відеофайлу на сервісі YouTube, на електронну адресу вчителя надіслати посилання для перегляду відео.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Обговорення результатів практичного завдання.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

· Створити екаунт в Google.

· Розмістити аудіофайл на Google диску та надати доступ учителю та однокласникам.

РЕФЛЕКСІЯ

Продовжте речення: «Сьогодні на уроці для мене було цікавим дізнатись...»





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити