Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ОСНОВИ ПОДІЙНО- ТА ОБ'ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ (8 год)

Урок 26. ПРАКТИЧНА РОБОТА 8. СТВОРЕННЯ ОБ'ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПРОГРАМИ, ЩО ВІДОБРАЖАЄ ВІКНО ПОВІДОМЛЕННЯ

Мета:

навчальна: удосконалити вміння створювати об'єктно-орієнтовану програму в певному середовищі програмування, змінювати властивості форми, працювати (або використовувати) з вікном обробника події певного елемента керування;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати пам'ять, моторику рук, пам'ять.

Очікувані результати: учень вміє самостійно створювати, зберігати, компілювати, запускати проект, змінювати властивості форми за замовчуванням та редагувати програмний код процедури, створювати вікна з текстовими повідомленнями.

Тип уроку: урок формування вмінь і навичок.

Обладнання та матеріали: приклад розв'язання домашньої задачі, презентація вчителя з фрагментом коду для вправи «Лови помилку», текст практичної роботи.

Програмне забезпечення: середовище програмування.

Основні поняття уроку: подія, назви подій, операторні дужки, команда присвоювання, обробник подій.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Учні демонструють розв’язок домашнього завдання. За потреби вчитель демонструє свій варіант розв’язання. Розбирають помилки.

Пінг-понг «Ім'я — Значення»

Учні об’єднуються в дві команди.

I етап. Учні однієї команди називають назву властивості, учні другої команди називають значення властивості. Потім навпаки.

II етап. Учні однієї команди називають подію, учні другої команди називають значення події. Потім навпаки.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ПОНЯТТЯ ЕЛЕМЕНТА КЕРУВАННЯ, ПОДІЇ, ОБРОБНИКА ПОДІЇ. РЕДАГУВАННЯ КОДУ ОБРОБНИКА ПОДІЇ. ВИКОРИСТАННЯ ВІКОН ПОВІДОМЛЕНЬ»

Вправа «Лови помилку»

Учитель показує учням фрагменти коду програми, у яких допущені помилки. Учням потрібно вказати на помилки і запропонувати спосіб їх усунення.

Наприклад: вчитель демонструє програмний код проекту, у якому подія OnDblClick встановить висоту форми 200 пікселів, ширину — 400 пікселів, колір — синій, змінить текст заголовка.

Фрагмент 1

Невірна процедура.

Правильна відповідь:

Фрагмент 2

Вказано неправильно властивість форми.

Правильна відповідь:

У програмному коді вчитель навмисно допускає помилки, які найчастіше трапляються серед учнів: пропущений знак присвоювання, помилка в назві властивості, синтаксичні помилки, змінена інша властивість...

Вправа «Згоден — не згоден»

(повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером)

Учитель називає правила поведінки під час роботи з комп’ютером, допускаючи помилки. Якщо учні погоджуються — плескають 1 раз, якщо ні — руки складають навхрест.

ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Учні самостійно виконують завдання за підручником. Під час виконання практичної роботи вчитель консультує учнів за потреби.

Наприкінці практичної роботи учитель оцінює роботи учнів, демонструє кращі проекти, визначені спільним голосуванням.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Обговорення труднощів, які виникли в процесі виконання практичних завдань.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

• Опанувати матеріал за підручником.

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть колір:

• «Зелений» — сьогодні на уроці нічого не спричиняло труднощів.

• «Жовтий» — сьогодні на уроці деякі завдання спричиняли труднощі.

• «Рожевий» — сьогодні на уроці більшість завдань спричиняли труднощі.

• «Червоний» — сьогодні на уроці всі завдання спричиняли труднощі.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити