Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ОСНОВИ ПОДІЙНО- ТА ОБ'ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ (8 год)

Урок 28. ЕЛЕМЕНТ КЕРУВАННЯ «КНОПКА». ПОНЯТТЯ ОБ'ЄКТА ТА ЙОГО ВЛАСТИВОСТЕЙ І МЕТОДІВ (НА ПРИКЛАДІ ЕЛЕМЕНТІВ ЕКРАННОЇ ФОРМИ)

Мета:

навчальна: сформувати уявлення про синтаксис оператора присвоєння для задавання значень властивостей компонентів, навчитися редагувати програмний код змінення значень властивостей елемента «кнопка» в режимі виконання програм;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять.

Очікувані результати: учень уміє створювати подію, редагувати програмний код змінення значень властивостей елемента «кнопка» до початку виконання проекту та в результаті виконання процедури.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та матеріали: презентація вчителя, проект-приклад.

Програмне забезпечення: середовище програмування, програма для демонстрування презентацій.

Основні поняття уроку: кнопка, назви властивостей об'єкта та назви подій, метод, обробник події, процедура.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання класу та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Учні відповідають на домашнє питання.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Вправа «Лови помилку»

Учитель демонструє учням фрагменти коду програми (обробник події Click для форми), у яких допущені помилки. Учням потрібно вказати на помилки і запропонувати спосіб їх усунення.

МОТИВАЦІЯ

Учитель показує проект-приклад з використанням об’єктів «кнопка». (Наприклад, на формі розташовано кілька кнопок. Кожна кнопка на формі містить текст — назва кольору, після натискання на кнопку її колір відповідно змінюється.)

— Сьогодні на уроці ви навчитесь створювати кнопки та події до об’єкта «кнопка».

Приклад форми та коду

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Пояснення вчителя супроводжено презентацією.

1. Властивості, методи, події, елемент керування

2. Синтаксис оператора присвоєння для задавання значень властивостей компонентів

Учитель пояснює на прикладі, а потім пропонує занотувати зміни значень інших властивостей. Учням потрібно визначити, які властивості зміняться.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ЗАКРІПЛЕННЯ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Виконання практичних завдань на зміну значень властивостей «кнопки» в результаті виконання процедури. (Практичні завдання за підручником)

Під час виконання практичних завдань учитель консультує учнів за потреби.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Демонстрування та обговорення результатів учнівських робіт, обговорення труднощів, які виникли в процесі виконання практичних завдань.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

• Опанувати матеріал за підручником.

• Запропонувати свій проект з використанням «кнопки».

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть колір:

• «Зелений» — сьогодні на уроці нічого не спричиняло труднощів.

• «Жовтий» — сьогодні на уроці деякі завдання спричиняли труднощі.

• «Рожевий» — сьогодні на уроці більшість завдань спричиняли труднощі.

• «Червоний» — сьогодні на уроці всі завдання спричиняли труднощі.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити