Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ОСНОВИ ПОДІЙНО- ТА ОБ'ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ (8 год)

Урок 30. ПРАКТИЧНА РОБОТА 9. СТВОРЕННЯ ПРОГРАМИ З КНОПКАМИ ТА НАПИСАМИ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ОСНОВИ ПОДІЙНО- ТА ОБ'ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ»

Мета:

навчальна: закріпити вміння створення проектів з кнопками та написами, перевірити рівень знань та вмінь з теми «Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування»;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати пам'ять, моторику рук, пам'ять.

Очікувані результати: учень вміє самостійно створювати проект з кнопками та написами, редагувати програмний код, змінювати значення властивостей елементів в режимі виконання програм та до початку виконання проекту.

Тип уроку: урок закріплення навичок і вмінь.

Обладнання та матеріали: завдання практичної роботи, тестові завдання для контрольної роботи.

Програмне забезпечення: середовище програмування, редактор тестів.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання класу та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Вправа «Пінг-понг»

Учні об’єднуються в дві команди.

I етап. Учні однієї команди називають назву властивості спочатку для форми, потім для кнопки та напису. Учні другої команди називають значення властивості.

II етап. Потім навпаки. Перша команда виконує завдання другої команди, а друга — першої.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ЕЛЕМЕНТИ КЕРУВАННЯ «НАПИС» І «КНОПКА»

«Фронтальне опитування»

· Які події можуть відбуватися з кнопкою, написом?

· Для чого використовують напис?

· Як можна змінити текст у написі?

Вправа «Згоден — не згоден»

(повторення ПБЖ під час роботи за ПК)

Учитель називає правила поведінки під час роботи з комп’ютером, допускаючи помилки. Якщо учні погоджуються — плескають 1 раз, якщо ні — руки складають навхрест.

ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ (ЗА ПІДРУЧНИКОМ)

Практичні завдання передбачають створення проекту на зміну значень властивостей форми, елементів керування «кнопки» та «напису» в результаті виконання процедур. (Практичні завдання за підручником).

Під час виконання практичних завдань учитель консультує учнів за потреби.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Демонстрування та обговорення результатів учнівських робіт, обговорення труднощів, які виникли в процесі виконання практичних завдань.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ОСНОВИ ПОДІЙНО- ТА ОБ'ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ»

Завдання для середнього рівня

Тести з одним правильним варіантом відповіді

1. Множина символів, з яких можна утворювати слова і речення мови програмування:

а) словник;

б) синтаксис;

в) алфавіт;

г) семантика.

2. Подія створення (відкриття) форми (вікна) на початку виконання проекту:

а) Click;

б) Close;

в) Create;

г) MouseMove.

3. Властивість, значення якої визначає, чи доступний об’єкт для операції над ним:

а) Visible;

б) Font;

в) Enabled;

г) Top.

Завдання для достатнього рівня

Тестові завдання з кількома правильними відповідями

4. Значення яких властивостей потрібно змінити, щоб для напису встановити червоний колір фону, змінити текст напису та перемістити його на 50 пікселів праворуч?

а) Font;

б) Caption;

в) Left;

г) Top;

д) Color.

Завдання на встановлення відповідності

5. Установити відповідність команд і результату їх виконання:

a) Label1.Caption:=‘Я вивчаю інформатику’;

б) ShowMessage(‘Я вивчаю інформатику’);

в) Label1.Color:=clRed;

г) Button1.Enabled:=False;

1) Зміна фону напису

2) Встановлення для кнопки «Недоступна»

3) Виведення на екран текстового повідомлення

4) Виведення у напис тексту

Завдання для високого рівня

6. Створити проект, у якому подія OnClicK для кнопки перемістить її на 50 пікселів праворуч і змінить назву форми на ваше ім’я, а подія MouseMove для напису змінить текст на ньому на «Контрольна робота».

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дати відповіді на запитання:

• Чому властивість Font називають комплексною.

• Що таке константа.

РЕФЛЕКСІЯ

Укажіть ваш колір.

• «Зелений» — сьогодні на уроці нічого не спричиняло труднощів.

• «Жовтий» — сьогодні на уроці деякі завдання спричиняли труднощі.

• «Рожевий» — сьогодні на уроці більшість завдань спричиняли труднощі.

• «Червоний» — сьогодні на уроці всі завдання спричиняли труднощі.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити