Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

АЛГОРИТМИ РОБОТИ З ОБ'ЄКТАМИ ТА ВЕЛИЧИНАМИ (21 год)

Урок 33. ПРАКТИЧНА РОБОТА 10. СКЛАДАННЯ ТА ВИКОНАННЯ ЛІНІЙНИХ АЛГОРИТМІВ ОПРАЦЮВАННЯ ВЕЛИЧИН У НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПРОГРАМУВАННЯ

Мета:

навчальна: удосконалити вміння створювати об'єктно-орієнтовану програму в певному програмному середовищі, змінювати властивості компонента «текстове поле», відкривати вікно обробника події, пов'язаної з елементом керування, редагувати код обробника події, реалізовувати лінійні алгоритми в певному програмному середовищі;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати пам'ять, моторику рук, пам'ять.

Очікувані результати: учень уміє самостійно розміщувати на формі елемент «текстове поле», змінювати його властивості, вводити та виводити значення величин, перетворювати тип змінних.

Тип уроку: урок формування навичок і вмінь.

Обладнання та матеріали: приклад розв'язання домашньої задачі, презентація вчителя з фрагментом коду для вправи «Лови помилку», текст практичної роботи.

Програмне забезпечення: середовище програмування.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Учні демонструють розв’язок домашнього завдання. За потреби вчитель демонструє свій варіант розв’язання.

Пінг-понг «Ім'я — Значення»

Учні об’єднуються в дві команди.

Учні однієї команди називають назву властивості компонента «текстове поле», учні другої команди називають значення властивості. Потім навпаки.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

«Лови помилку»

Учитель показує учням фрагменти коду програми, у яких допущені помилки. Учням потрібно вказати на помилки і запропонувати спосіб їх усунення. (Помилки допущені в описанні змінних, неправильно організоване введення значень змінних.)

Повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером.

Вправа «Згоден — не згоден»

Учитель називає правила поведінки під час роботи з комп’ютером, допускаючи помилки. Якщо учні погоджуються — плескають 1 раз, якщо ні — руки складають навхрест.

ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Учні самостійно виконують завдання за підручником.

Приклад завдань до практичної роботи

Телефонні розмови з двома населеними пунктами коштують с1, с2 коп. за хвилину. Розмови тривали t1 і t2 хвилин відповідно. Яку суму нарахує комп’ютер до оплати за кожну розмову і всі розмови разом?

Приклад форми:

Під час виконання практичної роботи вчитель консультує учнів за потреби. Учитель оголошує результати наприкінці практичної роботи.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Обговорення труднощів, які виникли в процесі виконання практичних завдань.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

• Опанувати матеріал за підручником.

• Розробити проект для визначення кошторису меню до свята.

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть колір:

• «Зелений» — сьогодні на уроці нічого не спричиняло труднощів.

• «Жовтий» — сьогодні на уроці деякі завдання спричиняли труднощі.

• «Рожевий» — сьогодні на уроці більшість завдань спричиняли труднощі.

• «Червоний» — сьогодні на уроці всі завдання спричиняли труднощі.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити