Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

АЛГОРИТМИ РОБОТИ З ОБ'ЄКТАМИ ТА ВЕЛИЧИНАМИ (21 год)

Урок 36. НАЛАГОДЖЕННЯ ПРОГРАМ

Мета:

навчальна: сформувати свідомі знання про способи виявлення помилок, про процес тестування проекту, сформувати вміння покрокового виконання проекту;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, моторику пальців.

Очікувані результати: учень уміє створювати тестові набори вхідних даних, виконувати трасування.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та матеріали: ребус, роздавальний матеріал для вправи «Роботи в парах», роздавальний матеріал до практичних завдань, файл-заготовка для практичних завдань, файл-заготовка для вивчення нового матеріалу.

Програмне забезпечення: середовище програмування.

Основні поняття уроку: логічна помилка, тестові набори вхідних даних, трасування, тестування, коментар, точка зупинки, крок виконання проекту.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

«Робота в парах»

Кожна пара отримує картки із завданням. За фрагментом коду програми визначити, що виконує певний фрагмент.

Після обговорення в парах учитель демонструє завдання кожної пари на екрані, а учні озвучують відповідь.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «СЕРЕДОВИЩЕ РОЗРОБКИ ПРОГРАМ»

Розгадування ребуса

(Компілятор)

Запитання до учнів

• Пригадайте, що таке компілятор.

Розповідь учителя

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, які є способи виявлення помилок під час створення проекту. Ці знання полегшать процес роботи з проектами.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Розповідь вчителя супроводжено демонструванням презентації.

1. Тестування проекту

Завдання до учнів. Відкрийте вказаний учителем проект. Продивіться код програми. Спробуйте припустити, яку задачу розв’язує цей проект. Разом з учителем підберіть набір тестових вхідних даних.

Виконайте тестування.

Зробіть висновок щодо правильності роботи програми.

2. Покрокове виконання проекту

Учитель демонструє покрокове виконання проекту на прикладі.

Учні занотовують у зошит команди, які виконують під час трасування, та відповідні їм комбінації клавіш.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ЗАКРІПЛЕННЯ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Повторення правил БЖД під час роботи за комп'ютером

Робота за комп'ютером

Завантажити програмне середовище. Відкрити вказаний учителем проект. Знайти умову задачі (коментар). Розробити тести для задачі. Виконати проект. З’ясувати, чи збігаються відповіді з тестами. Знайти помилку в коді програми. (Завдання на визначення помилки)

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Обговорення результатів практичного завдання.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

• Опрацювати матеріал за підручником.

РЕФЛЕКСІЯ

Продовжте речення: «Сьогодні на уроці я дізнався нового...»





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити