Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

АЛГОРИТМИ РОБОТИ З ОБ'ЄКТАМИ ТА ВЕЛИЧИНАМИ (21 год)

Урок 37. ПРАКТИЧНА РОБОТА 11. НАЛАГОДЖЕННЯ ГОТОВОЇ ПРОГРАМИ

Мета:

навчальна: удосконалити вміння тестування проекту, покрокового виконання проекту, створювати тестові набори вхідних даних;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні.

розвивальна: розвивати пам'ять, моторику рук, пам'ять.

Очікувані результати: учень уміє самостійно створювати тестові набори вхідних даних, тестувати проект, додавати коментарі, покроково виконувати проект.

Тип уроку: урок формування навичок і вмінь

Обладнання та матеріали: завдання до практичної роботи, фрагменти коду програм для вправи «Лови помилку».

Програмне забезпечення: середовище програмування.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

• Привітання учнів.

• Перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Вправа «Ланцюжок»

Учні по черзі називають етапи послідовності покрокового виконання проекту.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ «ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМІВ ОПРАЦЮВАННЯ ВЕЛИЧИН У НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПРОГРАМУВАННЯ». ПОВТОРЕННЯ

Вправа «Продовжи речення»

• Процес пошуку логічних помилок у проекті з використанням тестових наборів вхідних даних називають...

• Покрокове виконання або...

• Виконати → Переступити або...

• Покрокове виконання можна перервати, натиснувши сполучення клавіш...

• Виконання команд, написаних в одному рядку проекту —...

• Рядок у проекті, перед виконанням якого виконання проекту зупиняється, називається...

• Щоб під час покрокового виконання проекту стежити за зміненням значень змінних, потрібно імена цих змінних помістити до вікна...

• Текст, який ігнорується компілятором, називають...

Вправа «Лови помилку»

Учитель показує учням фрагменти коду програми, у яких допущені помилки. Учням потрібно вказати на помилки і запропонувати спосіб їх усунення.

Вправа «Згоден — не згоден»

(повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером)

Учитель називає правила поведінки під час роботи з комп’ютером, допускаючи помилки.

Якщо учні погоджуються — плескають 1 раз, якщо ні — руки складають навхрест.

ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Учні самостійно виконують завдання за підручником. Під час виконання практичної роботи вчитель консультує учнів за потреби.

Учитель оголошує результати наприкінці практичної роботи.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Обговорення труднощів, які виникли в процесі виконання практичних завдань.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

• Опрацювати матеріал за підручником.

• Дана умова задачі. Розробити проект та скласти тестові набори вхідних даних.

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть колір:

• «Зелений» — сьогодні на уроці нічого не спричиняло труднощів.

• «Жовтий» — сьогодні на уроці деякі завдання спричиняли труднощі.

• «Рожевий» — сьогодні на уроці більшість завдань спричиняли труднощі.

• «Червоний» — сьогодні на уроці всі завдання спричиняли труднощі.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити