Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017
АЛГОРИТМИ РОБОТИ З ОБ'ЄКТАМИ ТА ВЕЛИЧИНАМИ (21 год)
Урок 40. ЕЛЕМЕНТ ДЛЯ ВВЕДЕННЯ ДАНИХ «ПРАПОРЕЦЬ»
Мета:
✵ навчальна: навчити створювати елемент для введення даних «прапорець», редагувати програмний код змінення значень властивостей елемента «прапорець» у режимі виконання програм та до початку виконання проекту;
✵ виховна: виховувати дисциплінованість, зосередженість, самостійність, наполегливість у навчанні;
✵ розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, моторику пальців.
Очікувані результати: учень вміє створювати проекти з використанням елемента для
введення даних «прапорець», редагувати програмний код змінення значень властивостей елемента «прапорець» у режимі виконання програм та до початку виконання проекту.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та матеріали: презентація вчителя, роздавальний матеріал до вправи «Тестування», проект-приклад.
Програмне забезпечення: середовище програмування, програма для демонстрування презентацій.
Основні поняття уроку: прапорець, назви властивостей елемента.
Хід уроку
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Перевірка, оцінювання проекту, виконаного вдома.
«Тестування»
Учні отримують картки з тестовими завданнями. Мета тестування — перевірити якість засвоєних знань з теми минулого уроку.
Приклади завдань
✵ Завдання на перевірку знань визначень основних понять теми.
✵ За зображеною блок-схемою сформулювати умову задачі.
✵ Дано фрагмент програмного коду та вхідні дані. Визначити результат.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ЕЛЕМЕНТИ КЕРУВАННЯ»
«Фронтальне опитування»
Приклади питань до учнів
✵ Назвіть елементи керування.
✵ Назвіть властивості цих елементів.
✵ Як змінити властивості елементів керування?
✵ Які команди повного і неповного розгалуження?
МОТИВАЦІЯ
Учитель демонструє роботу проекту з використанням елемента для введення даних «прапорець».
Питання до учнів. Чи доводилось користуватись цим елементом? У яких програмах?
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Розповідь учителя супроводжено демонструванням презентації.
1. Створення елемента для введення даних «прапорець»
Робота за комп'ютером. Повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером
Завдання для учнів. Дослідити властивості компонента «прапорець». Які з них вам вже відомі? (Учні по черзі називають властивості та їхні значення.)
2. Зміна властивостей компонента
Завдання учням. Змінити властивості елемента, які вкаже вчитель. Розповідь учителя супроводжено роботою в програмному середовищі. Створення програмного коду для реалізації алгоритмів з розгалуженням на прикладі задачі.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ЗАКРІПЛЕННЯ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)
Робота за комп'ютером
Створити проект, у якому виконують зміни властивості форми.
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Обговорення результатів практичного завдання.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
✵ Опрацювати матеріал за підручником.
✵ Створити власну умову до проекту з використанням елемента для введення даних «прапорець».
РЕФЛЕКСІЯ
Оберіть колір:
✵ «Зелений» — сьогодні на уроці нічого не спричиняло труднощів.
✵ «Жовтий» — сьогодні на уроці деякі завдання спричиняли труднощі.
✵ «Рожевий» — сьогодні на уроці більшість завдань спричиняли труднощі.
✵ «Червоний» — сьогодні на уроці всі завдання спричиняли труднощі.