Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

АЛГОРИТМИ РОБОТИ З ОБ'ЄКТАМИ ТА ВЕЛИЧИНАМИ (21 год)

Урок 48. ВІДОБРАЖЕННЯ БАЗОВИХ ГРАФІЧНИХ ПРИМІТИВІВ. КОМПОНЕНТ ФІГУРА

Мета:

навчальна: сформувати свідомі знання про компонент фігура для малювання графічних примітивів на формі, створювати проекти, у яких створюються зображення із графічних примітивів;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, просторову уяву.

Очікувані результати: учень уміє створювати графічні примітиви, використовуючи компонент фігура, змінювати властивості компонента фігура.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та матеріали: презентація вчителя, проект-приклад для етапу мотивації, зразок зображення для виконання практичного завдання, зразок зображення для виконання домашньої роботи.

Програмне забезпечення: програма для демонстрування презентації, середовище програмування.

Основні поняття уроку: графічний примітив, назви властивостей компонента фігура.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Учні демонструють розроблені вдома проекти. Обговорення та оцінювання робіт учнів.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ЕЛЕМЕНТ КЕРУВАННЯ «КНОПКА»

Вправа «Брейн-ринг»

Учні об’єднуються в дві команди.

Учні І команди називають властивість елемента «кнопка».

Учні ІІ команди називають значення властивості.

Коли учні І команди задоволені відповіддю — команди міняються ролями.

МОТИВАЦІЯ

Учитель демонструє учням готовий проект, у якому на формі зображено малюнок, створений з графічних примітивів (коло, еліпс, зірка, прямокутник з заокруглими кутами, трикутник...).

Бесіда з учнями

• Як створити фігури, зображені на формі? Назвіть команди.

Учні відповідають та з’ясовують, що на формі є фігури, які учні не знають, як створити.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Розповідь учителя супроводжено демонструванням презентації.

1. Компонент фігура

Повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером.

Робота за комп'ютером

Завдання 1. Створити на формі елемент кнопку та прямокутник засобами компонента фігура, змінити розміри та місце розташування на формі прямокутника перетягуванням.

Завдання 2. Дослідити властивості компонента фігура та знайти спільні властивості з елементом кнопка, записати в зошит.

Учні зачитують знайдені спільні властивості.

2. Властивості компонента фігура

Робота за комп'ютером

Завдання учням. Додати на форму фігури: коло, еліпс, ромб та ін. Змінити властивості, вказані вчителем.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ЗАКРІПЛЕННЯ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Робота за комп'ютером

Завдання 1. Створити проект, під час виконання якого на формі з’являється зображення відповідно до зразка.

Завдання 2. Додати на форму кнопку, після її вибору на формі зображення зміниться на денне. (Колір форми світліший, зірки зникнуть, замість місяця — сонце).

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Вправа «Ідеал»

Учні об’єднуються в дві команди. Одна команда називає переваги створення графічних примітивів за координатами, а інша — шляхом використання компонента фігура.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

• Опанувати матеріал за підручником.

• Створити проект, під час виконання якого буде створено зображення із графічних примітивів за зразком.

РЕФЛЕКСІЯ

Продовжте речення: «Сьогодні на уроці я дізнався...»





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити