Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ТЕХНОЛОГІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ЧИСЛОВИХ ДАНИХ У СЕРЕДОВИЩІ ТАБЛИЧНОГО ПРОЦЕСОРА (12 год)

Урок 58. УМОВНЕ ФОРМАТУВАННЯ

Мета:

навчальна: сформувати свідомі знання про умовне форматування, призначення умовного форматування, навчити виконувати умовне форматування;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні, інформаційну культуру;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять.

Очікувані результати: учень вміє виконувати умовне форматування.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та матеріали: презентація вчителя, файли-заготовки для задач 1, 2, 4, файл-заготовка для етапу актуалізації.

Програмне забезпечення: табличний процесор, програма для демонстрування презентації.

Основні поняття уроку: умовне форматування, правила виокремлення комірок, кольорові гістограми.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Демонстрування учнями створеної електронної таблиці. Оцінювання робіт учнів.

Оплата за електроенергію

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ВИКОРИСТАННЯ ЛОГІЧНИХ ФУНКЦІЙ ТАБЛИЧНОГО ПРОЦЕСОРА»

Відкрити файл Олімпіада з IKT.xlsx, на аркуші подано таблицю з результатами олімпіади з інформатики. Додати до таблиці формули, за якими буде визначено, хто з учнів посів І, ІІ та ІІІ місця. І місце — 90-100 балів, ІІ місце — 80-89 балів, ІІІ місце — 70-79 балів.

МОТИВАЦІЯ

Вправа «До та Після»

Учитель пропонує учням висловити свою думку щодо питання: «Що таке умовне форматування?» та занотувати відповідь до таблиці в стовпчик До.

До

Після

Повідомлення теми і мети уроку

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Розповідь учителя супроводжено показом презентації.

Умовне форматування, види. Приклади застосування умовного форматування (розповідь учителя)

Застосування умовного форматування (на прикладі задачі 1)

Задача 1. На Аркуші 1 подано таблицю «Кількість продаж». Визначити кількість проданого товару за рік та виконати умовне форматування. Якщо кількість проданого товару менша за 30 одиниць — виділити такі клітинки жовтим кольором, якщо 30 одиниць, але менше та дорівнює 40, — рожевим, зеленим кольором виділити клітинки зі значенням більше 40.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ЗАКРІПЛЕННЯ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Виконати умовне форматування в таблицях, запропонованих учителем.

Задача 2. На Аркуші 1 подано таблицю «Кількість замовлень». Позначити зеленим знаком кількість замовлень, яка перевищує 100, менше 40 — жовтим, а інші значення зеленим.

Задача 3. Для продажу квитків на прем’єру фільму створити схему кінозали. Касир для кожного проданого квитка видаляє номер проданого місця. При цьому воно автоматично повинно зафарбовуватись червоним кольором.

Задача 4. Відкрити файл Успішність учнів за І семестр.хlsх, на Аркуші І подано таблицю з семестровими оцінками учнів з усіх предметів. Виділити зеленим кольором оцінки 10-12, жовтим 7-9, синім 4-6, червоним 1-3.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Вправа «До та Після»

Учитель пропонує учням повернутися до питання: «Що таке умовне форматування?» та занотувати відповідь до таблиці в стовпчик Після:

До

Після

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

• Опрацювати матеріал за підручником.

• Запропонувати задачу, для розв’язання якої доцільно використати умовне форматування.

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть смайлик, який відображає ваш настрій.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити