Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

АПАРАТНО-ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМП'ЮТЕРА (5 год + 1 год резерв.)

Урок 5. ПРИСТРОЇ ВВЕДЕННЯ ТА ВИВЕДЕННЯ ДАНИХ. ПРИСТРОЇ, ЩО ВХОДЯТЬ ДО СКЛАДУ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ

Мета:

навчальна: ознайомити з призначенням пристроїв, що входять до складу мультимедійного обладнання, з основними характеристиками пристроїв введення та виведення даних;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять.

Очікувані результати: учень пояснює призначення пристроїв, що входять до складу мультимедійного обладнання, призначення та основні характеристики моніторів і відеоадаптерів, принтерів, наводить приклади пристроїв введення, виведення, зберігання та опрацювання інформаційних об'єктів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та матеріали: наочність (пристрої введення і виведення інформації), картки для реклами, список пристроїв для перевірки домашньої роботи.

Програмне забезпечення: презентація вчителя (зображення пристроїв введення та виведення даних), програма для генерування кросвордів, клавіатурний тренажер.

Основні поняття уроку: пристрої введення даних, сканер, фотокамера, графічний планшет, відеокамера, SD, HD, Full HD, ULTRA веб-камера, веб-тюнер, тачпед, мультимедійна дошка, роздільна здатність, LCD-монітори, плазмові, принтер.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання класу та перевірка готовності до уроку.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Доповідь учнів з теми домашнього завдання

Учні об’єднуються в три групи. Отримують список пристроїв.

Перша група — визначити пристрої, які належать до внутрішньої пам’яті.

Друга група — визначити пристрої, які належать до зовнішньої пам’яті.

Третя група — визначити пристрої, які розміщені всередині системного блоку.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З НОВОЇ ТЕМИ

Вправа «Розгадай кросворд»

У кросворді використано назви вже відомих для учнів пристроїв введення та виведення даних.

По горизонталі

2. Пристрій, призначений для виведення на екран текстової та графічної інформації.

5. Пристрій для запису, або для запису і відтворення усного мовлення з метою його подальшого прослуховування.

7. Пристрій для відтворення звуку.

8. Пристрій, який створює цифрову копію зображення об’єкта.

По вертикалі

1. Пристрій, для проектування зображення на великий екран.

3. Пристрій, який служить для запису звуку.

4. Пристрій для відеозапису.

6. Пристрій друку цифрової інформації на твердий носій, зазвичай на папір.

МОТИВАЦІЯ

Вправа «Я беру тебе з собою»

Учитель загадує групу пристроїв за певною ознакою (наприклад: пристрої введення інформації) і називає один з пристроїв. Учні намагаються відгадати і називають по черзі пристрої, які, на їхню думку, відповідають загаданій вчителем ознакою. Учитель відповідає, чи бере він з собою цей пристрій чи ні. Гра продовжується, поки учні не відгадають ознаку, за якою збирається множина.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Пояснення нового матеріалу супроводжено демонструванням презентації вчителя.

ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Вправа «Рекламний агент»

Учні отримують картки з назвою пристрою та його характеристикою. Підготувати рекламу пристрою, вказати його основні характеристики, призначення, користь, переваги та різновид.

Робота за комп'ютером

• Повторення правил БЖД під час роботи з комп’ютером.

• Практична вправа «Робота з клавіатурним тренажером».

Під час виконання практичної роботи вчитель консультує учнів за потреби.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

РЕФЛЕКСІЯ

Продовжте речення: «Найцікавішим сьогодні на уроці для мене —

___________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити