Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017
ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ І ГРУПОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ГАЛУЗІ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ІНФОРМАТИКА» (3 год)
Урок 67. ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ І ГРУПОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ГАЛУЗІ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ІНФОРМАТИКА»
Мета:
✵ навчальна: сформувати в учнів уявлення про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі навчального курсу «Інформатика»;
✵ виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні, вміння працювати в групі;
✵ розвивальна: розвивати комунікативні здібності, пам'ять, уміння планувати власну діяльність, естетичний смак, навички творчої роботи.
Очікувані результати: учень уміє аналізувати умову задачі, розробляти план виконання навчального проекту, виконувати пошук інформаційних матеріалів та їх аналіз, використовувати електронну пошту для відправлення вчителю результатів своєї роботи.
Тип уроку: застосування знань, формування умінь та навичок.
Обладнання та матеріали: презентація вчителя.
Програмне забезпечення: браузер, табличний процесор, програма для створення презентацій, текстовий процесор.
Хід уроку
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання учнів та перевірка готовності до уроку.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ З ТЕМИ «АПАРАТНО-ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМП'ЮТЕРА»
Розгадування ребуса
(Відповідь: навчальний проект)
Питання до учнів
1. На яких уроках з яких предметів ви виконували навчальні проекти?
2. У яких формах може бути подано результати виконання проекту?
3. Назвати пристрої введення інформації.
Питання до учнів
✵ Наведіть приклади використання ІТ-технологій у вашому житті.
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Розповідь учителя супроводжено презентацією.
1. Етапи реалізації проекту (розповідь учителя)
2. Навчальний проект з інформатики (розповідь учителя)
Постановка задачі
Ваш товариш звернувся до вас з проханням допомогти вибрати йому нову клавіатуру.
Дослідити різноманітність клавіатур, які пропонує сучасний ринок, порівняти їх за різними критеріями. Дослідити еволюцію комп’ютерної клавіатури. Створити інтерактивний довідник.
Учитель пропонує учням ознайомитись з критеріями оцінювання робіт та алгоритмом виконання проекту.
Алгоритм виконання проектної роботи
1. Учні об’єднуються в робочі групи.
2. Знайомляться з темою та завданнями проекту.
3. Розподіляють ролі.
4. Заповнюють таблицю ЗХД.
Знаю |
Хочу дізнатись |
Дізнався |
5. Визначення джерел інформації.
6. Опрацювання зібраної інформації, її аналіз та узагальнення.
7. Створення самостійно інформаційного продукту.
8. Формулювання висновків.
9. Оформлення результатів проекту.
10. Захист проекту.
Виконання проекту
Учні об’єднуються в групи, аналізують умову задачі, розробляють план виконання проекту, розподіляють повноваження.
Повторення правил БЖД під час роботи за комп'ютером
Учні починають пошук інформації, використовуючи Інтернет-джерела. Оформити звіт про розподіл повноважень і видів роботи, що зроблено на кожному етапі, та надіслати електронним листом учителю.
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
✵ Продовжити виконання проекту.
РЕФЛЕКСІЯ
Продовжте речення: «Сьогодні на уроці для мене було новим...»