Конспекти усіх уроків - Інформатика 8 клас - 2017

ДОДАТОК

Урок 1. ПРАВИЛА ЕРГОНОМІЧНОГО РОЗМІЩЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ НА ВЕБ-СТОРІНЦІ

Мета:

навчальна: навчити правил ергономічного розміщення контенту на веб-сторінці;

виховна: виховувати дисциплінованість, наполегливість у навчанні;

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять.

Очікувані результати: учень уміє розробляти й аналізувати структуру веб-сайта.

Тип уроку: подання нових знань.

Обладнання та матеріали: роздавальний матеріал для вправи «Ажурна пилка».

Програмне забезпечення: браузер, текстовий процесор.

Основні поняття уроку: контент, елементи навігації, юзабіліті, ергономіка.

Хід уроку

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання та перевірка готовності до уроку.

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ОСНОВНІ СЛУЖБИ ІНТЕРНЕТУ. ПОНЯТТЯ ВЕБ-САЙТА»

Гра «Ланцюжок»

Учні по черзі називають служби Інтернету.

Вправа «Згоден — не згоден»

Учням пропонують висловити своє ставлення до тверджень за правилом: згоден або не згоден. Запропонувати правильні відповіді.

1. Інтернет — це найбільша та найвідоміша глобальна мережа, яка об’єднує комп’ютери всього світу. (Так)

2. Електронна пошта — це служба Інтернету, призначена для миттєвої передачі відеоповідомлень. (Ні)

3. Головна умова для використання служби інтерактивного спілкування — співрозмовники повинні одночасно бути на зв’язку. (Так)

4. Головна умова для використання служби електронної пошти — відправник і отримувач листа повинні одночасно бути на зв’язку. (Ні)

5. Відправнику й отримувачу листа не обов’язково мати власні електронні адреси. (Ні)

6. Всесвітнє павутиння — це сукупність пов’язаних між собою електронних документів, що розміщені на комп’ютерах усього світу. (Так)

7. Веб-сторінка може містити лише текст і графічні зображення. (Ні)

8. Для перегляду веб-сторінки призначені програми-браузери. (Так)

МОТИВАЦІЯ

Завдання для учнів. Відкрити сайти за вказаними URL-адресами. Дослідити сайти та оцінити за 10-бальною шкалою відповідно до критеріїв:

1. Візуальна привабливість сайта, дизайн, стиль оформлення.

2. Зручність і зрозумілість користування сайтом.

Приклади URL-адрес сайтів:

http://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm

https://www.microsoft.com/uk-ua

http://inter.ua/uk

Обговорення результатів дослідження

Отже, для вдалого проектування сайта потрібно дотримуватися певних правил, які закодовано ребусами.

Завдання учням. Розгадати ребуси.

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Вправа за методом «Ажурна пилка»

Учні об’єднуються в 4 групи й отримують від учителя картки з новим матеріалом. Учням потрібно ознайомитися з інформацією на картках та обговорити нову інформацію в «домашній» групі, якщо виникають запитання — звертаються до вчителя. Теми на картках:

1. Типи веб-сторінок залежно від призначення та технології.

2. Види сайтів за технологією та призначенням.

3. Як вибрати кольори для сайта.

4. Структура сторінок веб-сайта.

Потім в іншій групі учні виконують роль «експерта» з питання, яке обговорювали в «домашній» групі, та отримують нову інформацію про тему цієї групи. Повернувшись у «домашню» групу, учні діляться новою інформацією. Вчитель контролює зміну складу груп та консультує з нової теми. Коли всі учні обміняються інформацією, вчитель пропонує підбити підсумки. Разом з учнями створює схематичний конспект теми уроку (використання інтелект-карт).

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ЗАКРІПЛЕННЯ (ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ)

Повторення правил БЖД під час роботи з комп'ютером

Перегляньте веб-сайти із зазначеними адресами:

http://nashol.com

https://interneturok.ru

https://www.microsoft.com/uk-ua

http://inter.ua/uk

Порівняйте схему зовнішньої структури сторінок сайтів. Визначте, чи на всіх сайтах використано такі блоки: блок заголовка, інформаційний, підвал, блок меню.

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Обговорення результатів практичної роботи.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Створити аккаунт на Google.com

2. Вибрати одну із запропонованих тем для веб-сайта: Державні символи України, Червона книга. Тварини моєї області, Дари рослинного світу і краса, Видатні мандрівники та їхні географічні відкриття.

Виберіть тип для сайта. Засобами текстового процесора розробіть схему сайта та структуру веб сторінок.

Готовий документ надішліть на електронну скриньку вчителя.

3. Вивчити конспект.

РЕФЛЕКСІЯ

Оберіть смайлик, який відображає ваш настрій.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити