Конспекти усіх уроків - Інформатика 9 клас - 2018
ТЕМА 3. КОМП'ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Урок 13. УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗА ТЕМОЮ «КОМП'ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ»
Мета уроку:
✵ навчальна: узагальнення знань за темою «Комп'ютерні презентації»; закріплення навичок використання анімації, відеокліпів, звукових ефектів, мовного супроводу; стильового оформлення слайдів, додавання гіперпосилань та елементів управління;
✵ розвивальна: формування навичок ділової взаємодії та прийняття групових рішень, роботи з різними джерелами інформації, стислого викладу своїх думок;
✵ виховна: виховання пізнавального інтересу до предмета; виховання інформаційної культури, уважності, зосередженості, акуратності в роботі з програмним забезпеченням; інтересу до самостійної роботи, творчості.
Очікувані результати: учень уміє описати способи показу презентацій; використовувати анімацію, відеокліпи, звукові ефекти, мовний супровід; створювати стильове оформлення слайдів у презентаціях; додавати до слайдів гіперпосилання та елементи управління; оцінювати презентацію за заданими критеріями.
Обладнання та матеріали: аркуші для письмової роботи, комп'ютер, презентації за темою «Природні зони України. Рослинний і тваринний світ», які виконані без дотримання вимог до презентацій.
Програмне забезпечення: ОС Windows чи альтернативна, середовище для створення презентацій.
Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь і навичок.
Хід уроку
Мудрим є не той, хто знає багато, а той, чиї знання корисні.
Есхіл
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
І. Організаційний момент Привітання вчителя: — Друзі! Сьогодні фінальний перевірочний урок за темою «Комп’ютерні презентації». — На його початку пропоную кожному переконати себе і нас у тому, що ви готові до контрольної роботи. — Для цього «про себе» проговоріть речення, які стосуються нашої теми і починаються словами: ✵ «Я знаю...» ✵ «Я умію...» ✵ «Я можу...» [Орієнтовні відповіді: «Я знаю... (що таке програма PowerPoint, її інтерфейс, де застосовують комп’ютерні презентації)» «Я умію...» (створювати мультимедійні презентації, додавати до них об’єкти, звуки й анімацію, знаходити необхідну інформацію в різних джерелах, працювати в групі) «Я можу... (застосовувати свої знання та уміння для розв’язання практичних задач, супроводжувати свої виступи комп’ютерною презентацією)»] — А тепер ті, кого я попрошу це зробити, проговоріть ці самі речення вголос. Перевірка присутніх Перевірка готовності учнів до уроку: наявність робочих зошитів, підручників тощо |
Учні виконують цю вправу упродовж 3 хв |
II. Перевірка домашнього завдання — Час перевірити, чи в кожного є домашнє завдання і наскільки якісно воно виконане |
Діти розповідають про стан виконання домашнього завдання |
ІІІ. Мотивація. Повідомлення теми та мети уроку — Виходячи з того, що ми зараз почули, кожен з вас на попередніх уроках розглянув та відпрацював велику кількість відомостей і навичок щодо створення якісних, яскравих та цікавих презентацій. — Тому розпочнемо працювати. — Перша група буде виконувати письмову роботу, друга — працювати за комп’ютерами і виконувати практичне завдання. Через 15 хвилин групи міняються місцями |
Учні розподіляються на дві, однакові за кількістю учнів, групи |
IV. Перевірка знання учнями фактичного матеріалу Письмова робота над питаннями тесту [Орієнтовний перелік питань наведено у додатку до уроку.] |
Учні відповідають на питання тесту |
V. Практична робота учнів за ПК — Пригадаємо правила безпечної роботи за комп’ютером (це допуск до виконання практичної роботи) Інструктаж учителя щодо завдання практичної роботи Індивідуальна робота Біля кожного комп’ютера — картка з ім’ям папки та файлу з презентацією. Завдання: — Переглянути надану презентацію, виявити недоліки, відповідно до вимог, висунутих до презентацій. — Внести зміни до презентації, відповідно до вимог. Розподіл матеріалу на слайдах — довільний, але обов’язкове використання таких елементів та можливостей: ✵ текст; ✵ зображення; ✵ звук; ✵ відеокліпи; ✵ мовний супровід; ✵ дизайн; ✵ анімація; ✵ гіперпосилання; ✵ елементи керування |
Учні формулюють правила Індивідуальне виконання учнями практичної частини роботи |
VI. Фізкультхвилинка |
|
VII. Підсумки уроку та рефлексія Попередній аналіз учителем результатів практичної роботи [коментар побаченого на екранах моніторів під час її виконання] |
Учні описують свої власні відчуття щодо результату виконаної на уроці роботи |
VIII. Домашнє завдання |
|