Конспекти усіх уроків - Інформатика 9 клас - 2018

ТЕМА 7. КОМП'ЮТЕРНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Урок 36. СТВОРЕННЯ, ЗБЕРЕЖЕННЯ, ВІДКРИВАННЯ ТА ДРУК ПУБЛІКАЦІЙ

Мета уроку:

навчальна: познайомити учнів з діями щодо створення, збереження, відкривання публікацій та формування відповідних навичок та вмінь; опанування учнями особливостей друку публікацій;

розвивальна: розвиток наочно-дійового мислення, предметного сприйняття; вміння концентрувати увагу, розвиток зорової та механічної пам'яті, творчої уяви, позитивних інтелектуальних почуттів;

виховна: виховання пізнавального інтересу до предмета; виховання інформаційної культури, культури ведення зошита; сприяти розвитку вміння співпрацювати та брати особисту відповідальність за результати роботи на уроці; формування відчуття смаку та стилю.

Очікувані результати: учень уміє створювати публікацію на основі шаблону; виконувати основні операції над об'єктами в середовищі підготовки комп'ютерних публікацій; створювати зв'язки між об'єктами публікації; зберігати публікації; роздруковувати публікації.

Обладнання та матеріали: зошит, підручник, комп'ютер, аркуші для інформатичного диктанту.

Програмне забезпечення: ОС Windows чи альтернативна, середовище для створення публікацій.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

Творчий процес у самому своєму перебігу набуває нових якостей, ускладнюється і багатіє.

К. Паустовський

Діяльність учителя

Діяльність учнів

І. Організаційний момент

Привітання вчителя:

— Друзі! Сьогодні я йшла до школи з чудовим настроєм. Як ви вважаєте, чому?

— Так, все, що ви сказали, правильно. А ще в мене такий піднесений настрій від очікування тих результатів, які ми отримаємо наприкінці цього уроку.

Перевірка присутніх

Перевірка готовності учнів до уроку: наявність робочих зошитів, підручників тощо

Учні висловлюють припущення

II. Перевірка домашнього завдання

— Час перевірити, чи в кожного є домашнє завдання і наскільки якісно воно виконане

Діти розповідають про виконане домашнє завдання та коментують відповіді однокласників

III. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів

— Пропоную вам згадати, що ви вже знаєте про комп’ютерні публікації та програму MS Publisher, назвати, з чим асоціюються у вас ці поняття та створити два кластери:

Учні створюють кластери

IV. Мотивація. Повідомлення теми та мети уроку

— Зрозуміло, що ту кількість теоретичного матеріалу, який ми з вами вже встигли розглянути, необхідно закріпити на практиці.

— Тому тема сьогоднішнього уроку «Створення, збереження, відкривання та друк публікацій»

Учні фіксують тему уроку у зошитах

V. Фізкультхвилинка

VI. Первинне закріплення знань

Інформатичний диктант

Учитель зачитує початок речення, учні мають дописати на аркушах його завершення.

Орієнтовні завдання:

1. Для того щоб додати новий напис до публікації, потрібно виконати такі дії _______________________________________________

2. Послідовність дій для створення публікацій у програмі MS Publisher є такою: _______________________________________________

3. Для переміщення або зміни розміру колонки в публікації необхідно _______________________________________________

4. Поняття «перетікання тексту» з одного напису до іншого означає _______________________________________________

5. Для того щоб визначити, чи продовжується текст статті в інших колонках, необхідно _______________________________________________

6. Відмінності в роботі з графічними об’єктами в Publisher, порівняно з Word та PowerPoint, полягають у _______________________________________________

7. Для того щоб зробити підпис під малюнком у публікації, необхідно _______________________________________________

Учні записують на аркушах відповіді

VII. Практична робота учнів за ПК

— Пригадаємо правила безпечної роботи за комп’ютером (це допуск до виконання практичної роботи)

Інструктаж учителя щодо завдання практичної роботи

Групова робота (кількість груп збігається з кількістю комп’ютерів у кабінеті)

Завдання (кожна група отримує завдання № 1 та № 2 за підсумками жеребкування, завдання № 3 та № 4 виконують всі)

Завдання № 1. Створіть буклет за однією з тем:

• «Ким бути?»

вихідний матеріал (текстовий файл та зображення за тематикою) розміщено в папці Завдання для уроку/ Ким бути (на Робочому столі)

• Збережемо природу

вихідний матеріал (текстовий файл та зображення за тематикою) — у папці Завдання для уроку/ Збережемо природу (на Робочому столі)

Збережіть буклет під ім’ям Буклет, pub

Завдання № 2. Створіть візитні картки для кожного учасника групи на основі шаблону.

Збережіть візитні картки на своїй флешці під ім’ям Візитка картка .pub

Завдання № 3. Створіть календар на будь-який місяць поточного року на основі шаблону.

Збережіть календар на своїй флешці під ім’ям Календар.pub та роздрукуйте його

Аналіз та коментування учителем результатів практичної роботи

Учні формулюють правила

Групове виконання учнями практичної роботи

VIII. Підсумки уроку та рефлексія

Вправа «Вибір»

Учитель пропонує учням поставити позначку «+» на лінії в тому місці, яке відображає їхнє ставлення до заняття та ступінь активності на уроці:

1. Я вважаю, що урок був цікавим _______________________ нудним

2. Я навчився багато чому _______________________ мало чому

3. Я вважаю, що слухав інших уважно _______________________ неуважно

4. Я брав участь в обговоренні часто _______________________ рідко

5. Результатами своєї роботи на уроці я задоволений _______________________ не задоволений

Оцінювання роботи учнів з корекцією (за потреби) та аргументацією оцінки вчителем

Учні відповідають на питання, висловлюють особисте ставлення

IX. Домашнє завдання

_______________________________________________

Творче: розробити ескіз та створити електронну візитку собі чи одному з батьків






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.