Розробки уроків - Алгебра та початки аналізу 10 клас - 2018
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ В 10 КЛАСІ (РІВЕНЬ СТАНДАРТУ)
(Усього 54 год. І семестр — 16 год, 1 год на тиждень, ІІ семестр — 38 год, 2 год на тиждень, резерв — 7 годин)
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. Функції, їхні властивості та графіки (15 годин + 1 резервна година) |
|||
1, 2 |
Числові функції та їхні властивості |
||
3 |
Способи задання функцій |
||
4 |
Парні та непарні функції |
||
5 |
Розв’язування задач |
||
6-8 |
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
||
9-11 |
Степінь із раціональним показником та його властивості |
||
12, 13 |
Степеневі функції, їхні властивості та графіки |
||
14 |
Розв’язування задач |
||
15 |
Контрольна робота № 1 |
||
16 |
Узагальнення теми «Функції, їхні властивості та графіки» |
Резервна година |
|
ІІ семестр |
|||
17 |
Синус, косинус, тангенс кута. Тригонометричні функції числового аргумента |
||
18 |
Радіанне вимірювання кутів |
||
19, 20 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргумента |
||
21 |
Формули зведення |
||
22 |
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій |
||
23 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
||
24 |
Розв’язування задач |
||
25 |
Контрольна робота № 2 |
||
26 |
Формули додавання для тригонометричних функцій |
||
27 |
Тригонометричні формули подвійного аргумента |
||
28 |
Перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток |
||
29 |
Перетворення добутку тригонометричних функцій на суму |
||
30-32 |
Найпростіші тригонометричні рівняння |
||
33 |
Розв’язування задач |
||
34 |
Контрольна робота № 3 |
||
35 |
Задачі, що приводять до поняття похідної |
||
36 |
Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст |
||
37 |
Похідні деяких елементарних функцій (таблиця похідних). Правила диференціювання |
||
38 |
Диференціювання функцій |
||
39 |
Розв’язування задач |
||
40 |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції |
||
41, 42 |
Екстремуми функції |
||
43 |
Застосування похідної до дослідження функцій |
||
44 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків |
||
45, 46 |
Найбільше та найменше значення функції на проміжку |
||
47 |
Розв’язування задач |
||
48 |
Контрольна робота № 4 |
||
Повторення навчального матеріалу (6 год — резервні години) |
|||
49 |
Повторення означення, властивостей та графіків числових функцій |
||
50 |
Повторення поняття кореня n-го степеня та його властивостей, степеневої функції, її властивостей і графіка |
||
51 |
Повторення означення та властивостей тригонометричних функцій, основних тригонометричних формул |
||
52 |
Повторення поняття похідної функції. Огляд задач на застосування похідної |
||
53 |
Підсумкова контрольна робота |
||
54 |
Узагальнення навчального матеріалу, вивченого за рік |