Розробки уроків - Алгебра та початки аналізу 10 клас - 2018
УРОК 26. ФОРМУЛИ ДОДАВАННЯ ДЛЯ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ
Формування компетентностей:
✵ предметна компетентність: домогтися засвоєння формул додавання для тригонометричних функцій; сформувати вміння застосовувати ці формули до перетворення виразів;
ключові компетентності:
✵ спілкування державною мовою — аргументувати, доводити правильність тверджень;
✵ уміння вчитися впродовж життя — визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети;
✵ соціальна та громадянська компетентності — співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі;
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
ІІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
План вивчення теми
1. Косинус різниці і суми.
2. Синус суми і різниці.
3. Тангенс суми і різниці.
4. Приклади застосування формул додавання для тригонометричних функцій.
V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЙ
1. Робота з підручником_________________
2. Додаткові завдання
1) Використовуючи формули додавання, перевірте, що:
2) Спростіть вираз:
3) Обчисліть:
4) Знайдіть значення виразу:
5) Знайдіть:
VI. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
1. Робота з підручником _________________________________
2. Робота в парах
Обговоріть план виконання завдань. Розподіліть, хто виконуватиме завдання варіанта 1, а хто — варіанта 2. Виконайте завдання і здійсніть взаємоперевірку. Здайте роботу вчителеві на перевірку.
Варіант 1 |
Варіант 2 |
Обчисліть за допомогою формул додавання: |
|
|
|
2) Спростіть вираз: |
|
|
|
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: ________________________________
2. Додаткове завдання. Доведіть тотожність