Розробки уроків - Алгебра та початки аналізу 10 клас - 2018
УРОК 32. НАЙПРОСТІШІ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ РІВНЯННЯ
Формування компетентностей:
✵ предметна компетентність: удосконалити вміння розв'язувати найпростіші тригонометричні рівняння, зокрема такі, що зводяться до найпростіших, шляхом застосування формул додавання для тригонометричних функцій та наслідків із них;
ключові компетентності:
✵ інформаційно-цифрова компетентність — діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв'язання задачі;
✵ уміння вчитися впродовж життя — організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
✵ соціальна та громадянська компетентності — висловлювати власну думку, слухати і чути інших;
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Перевірка завдання, заданого за підручником _________________________________________________
2. Виконання завдань на встановлення відповідності
Установіть відповідність між рівнянням (1-3) та його розв’язками (А-Д).
Варіант 1 |
Варіант 2 |
|
|
Відповіді
Варіант 1. 1 — В. 2 — Г. 3 — А.
Варіант 2. 1 — Б. 2 — А. 3 — В.
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бліцопитування
1. Запишіть формули додавання для тригонометричних функцій.
2. Запишіть формули синуса і косинуса подвоєного аргумента.
3. Виразіть sin2 x і cos2 x через cos2x.
IV. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ
Приклади розв’язання найпростіших тригонометричних рівнянь шляхом застосування формул додавання для тригонометричних функцій та наслідків із них.
V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЙ
1. Робота з підручником ______________________________
2. Додаткові завдання
1) Знайдіть розв’язки рівняння:
2) Розв’яжіть рівняння:
VI. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ
1. Робота з підручником ___________________
2. Розв'язування рівнянь за вибором
(Учні вибирають, рівняння якого рівня розв’язуватимуть.)
І рівень
ІІ рівень
ІІІ рівень
IV рівень
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: ____________________________
2. Додаткове завдання. Розв’яжіть рівняння:
Відповідь. 2) коренів немає; 3) коренів немає;