Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

ТАБЛИЧНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 10 (ПРОДОВЖЕННЯ)

Урок 76. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ ЧАСТИНАМИ. СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ДОДАВАННЯ. ПЕРЕСТАВНА ВЛАСТИВІСТЬ ДОДАВАННЯ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: ознайомити учнів з переставною властивістю додавання; повторити способи додавання і віднімання чисел частинами, складання прикладів на додавання розв'язування задач; розвивати мислення, інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Математичний диктант

• До 4 додати 3;

• 2 плюс 7;

• 9 мінус 3;

• від 8 відняти 4.

2. Гра «Заповни пропуски»

ІІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 36)

Завдання 1

— Виконайте додавання і віднімання за зразком. Як називається такий прийом додавання і віднімання?

Завдання 2

— Виконайте додавання і віднімання за зразком. Як називається такий прийом додавання і віднімання?

— На які два числа можна розкласти число 3; число 4; число 5?

Завдання 3

— Який приклад обчислює Аліса? Який приклад обчислює Кролик? Чи однакові результати обчислень у Аліси і Кролика? Як ви вважаєте, чому?

Завдання 4

— Розгляньте малюнки. Скільки бит? Скільки шайб?

— Складіть приклади на додавання. Порівняйте відповіді і зробіть висновки.

— Ви, напевно, помітили, що сума не залежить від того, у якому порядку розміщені доданки.

Завдання 5

— Розв’яжіть приклади. Порівняйте приклади кожної пари і зробіть висновки.

— Сума — це результат об’єднання. Тут важливо — скільки всього, а не в якому порядку додавати.

— При додаванні доданки можна переставляти. Сума від цього не змінюється.

Завдання 6

— Скільки літрів молока було в бідоні? Скільки долили спочатку? Потім? Скільки літрів молока долили? Скільки літрів молока стало у бідоні?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розв'язування прикладів з коментуванням

— Додайте числа різними способами.

7 + 1 + 2 3 + 4 + 1

2. Гра «Дзеркало»

9 = 1 + 3 + 5 5 + 3 + 1 = 9

7 + 1 + 2

5 + 2 + 3

3 + 4 + 3

3. Самостійна робота

2 + 3 + 4 10 - 9

4 + 3 + 2 7 - 6

3 + 4 + 2 5 + 0

4. Робота над текстовою задачею

Андрію 7 років, а Оленка на 3 роки молодша. Скільки років Оленці?

— Скільки років Андрію?

— Що сказано про Оленку? Що означає «на... молодше»?

— Як дізнатися, скільки років Оленці?

5. Творча робота над задачею. робота в групах

— Змініть, умову задачі так, щоб необхідно було дізнатися, скільки років Андрію.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Які висновки зробили під час уроку? (При додаванні доданки можна переставляти. Додавати числа можна в будь-якому порядку. Сума від цього не змінюється.)






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.