Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

ТАБЛИЧНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 10 (ПРОДОВЖЕННЯ)

Урок 78. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДІВ І ЗАДАЧ НА ЗАСВОЄННЯ ПЕРЕСТАВНОЇ ВЛАСТИВОСТІ ДОДАВАННЯ. ІСТИННІ ТА ХИБНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ

Мета: вчити доповнювати рівності, визначати істинні та хибні висловлювання; формувати навички розв'язування прикладів і задач на засвоєння переставної властивості додавання; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Повторення складу числа 4

2. Гра «мовчанка» (робот аз числовим віялом)

Фізкультхвилинка

ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 85)

Завдання 1

Доповнення рівностей.

— Розгляньте рівності. Які числа потрібно вставити?

— Як ви міркували? Запишіть утворені рівності. Зробіть висновок.

Завдання 2

Розв’язування прикладів і задач на засвоєння переставної властивості додавання.

— Скільки ромашок у Ганнусі? Скільки волошок у Ганнусі? Скільки всього квітів у Ганнусі? Скільки ромашок в Іванки? Скільки волошок в Іванки? Скільки всього квітів у Іванки? Чим схожі букети дівчаток? Чим відрізняються їхні букети? Порівняйте розв’язання цих задач. Зробіть висновок.

Завдання 3

— Розгляньте малюнки. Яких чисел не вистачає під квіточками? Як їх знайти?

— Знайдіть пари квітів, які ілюструють переставну властивість додавання.

Завдання 4

— Розгляньте рівності. Які числа пропущено? Як ви міркували?

— Запишіть відповідні рівності.

— Чим схожі приклади у кожному стовпчику? (Це приклади на додавання, у кожному три доданки, числа однакові, однакові відповіді.)

Завдання 5

— Прочитайте висловлювання. Визначте, які з них істинні, а які — хибні. Істинні. Після осені настає зима. Число 7 менше, ніж число 10.

Хибні. Після літа настає весна. Влітку діти навчаються у школі. Число 9 більше, ніж число 10.

2. Складання й розв'язування задач за короткою умовою

Було — 10 л

Було 10 л

Вилили 4 л

Вилили — 4 л і 2 л

Залишилося — ?

Залишилося — ?

Порівняти розв’язання задач.

— Чим схожі ці задачі? Чим відрізняються?

— Що необхідно зробити, щоб дізнатися, скільки залишилося в другій задачі? (Спочатку необхідно дізнатися, скільки всього вилили, а потім шукати остачу.)

3. Самостійна робота

1 варіант розв’язує 1-й рядок, 2 варіант — 2-й рядок.

4 + 4 - 5 10 - 6 - 3 8 + 2 - 6 5 - 5 + 4

7 + 3 - 8 7 + 2 - 7 5 + 4 - 2 1 + 7 - 7

4. Логічна задача

Дівчинки Катруся, Галя й Оля сховали ведмежа, зайчика й слоника. Катруся не ховала зайчика, Оля не ховала ані зайчика, ані ведмежа. Хто яку іграшку сховав? (Оля — слоника, Катруся — ведмежа, Галя — зайчика)

5. Гра «хто швидше?»

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Яке завдання було складним, а яке — легким?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.