Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

ТАБЛИЧНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 10 (ПРОДОВЖЕННЯ)

Урок 79. ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

Мета: перевірити, узагальнити і систематизувати знання учнів, вміння розв'язувати приклади і задачі вивчених видів; розвивати мислення; виховувати самостійність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Усна лічба. Гра «ланцюжок»

6 + 4 - 7 + 6 - 8

10 - 5 + 3 - 6 + 8

2. Заповнення таблиці

Було

10

4

6

8

5

7

9

Стало на 4 менше

6

3. Логічна задача

— Ліворуч від чотирикутника — трикутник, а праворуч від чотирикутника — коло. Де знаходиться чотирикутник? Зробіть малюнок.

(Трикутник, чотирикутник, коло)

Фізкультхвилинка

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 86)

Завдання 1

— Порівняйте вираз і число за зразком.

— Прочитайте рівності.

— Прочитайте нерівності, в яких ви поставили знак «більше». Прочитайте нерівності, у яких ви поставили знак «менше».

Завдання 2

— Розгляньте таблиці.

— Що треба зробити з числами першої таблиці? Яку дію виконати?

— Що треба зробити з числами другої таблиці? Яку дію виконати?

Завдання 3

— Розв’яжіть задачі за коротким записом.

1) Якої довжини 1-й відрізок?

— Якої довжини 2-й відрізок?

— Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

2) Якої довжини 1-й відрізок?

— Якої довжини 2-й відрізок?

— Яке запитання задачі?

— Побудуйте відрізки до першої задачі.

Завдання 4

— Які сувеніри придбали діти на виставці гончарного мистецтва в музеї українського побуту?

— Скільки вони купили маленьких глечиків?

— Скільки горняток?

— Скільки розфарбованих півників?

— Скільки всього сувенірів придбали діти?

Завдання 5

— Скільки вазонів було у класі?

— Скільки вазонів чергові полили?

— Скільки вазонів їм залишилося полити?

Завдання 6

— Прочитайте висловлювання. Які висловлювання істинні, а які — хибні? Істинні. Всі птахи літають. Дніпро — це річка.

Хибні. Влітку йде сніг. Одеса — столиця України.

Завдання 7

— Який чотирикутник складається з трикутника і п’ятикутника? (Жовтий)

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Яке завдання було складним, а яке — легким?

ДОДАТОК ДО УРОКУ 75

1. Додавання і віднімання чисел частинами з поясненням біля дошки

5 + 3 9 - 6 10 - 5

2. Складання, розв'язування і запис задачі на знаходження невідомого доданка

• На одній чаші терезів стоїть гиря масою 5 кг, а на другій — півень і гиря масою 2 кг. Чому дорівнює маса півня?

Звернути увагу дітей, що в задачі відома сума і перший доданок. Необхідно знайти другий доданок.

— Як знайти невідомий доданок? (Треба від суми відняти відомий доданок.)

5 - 2 = 3 (кг)

3. Робота з текстовою задачею на знаходження суми

• Мама принесла з магазину 2 кг моркви і 4 кг картоплі. Скільки кілограмів овочів принесла мама?

1) Повторення складових частин задачі.

2) Пояснення вибору дії розв’язання.

3) Запис розв’язання у зошит.

4. Задачі для кмітливих

• Бабуся зв’язала 4 рукавички. Скільки онуків зможуть їх носити? (2)

• У кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб одне яблуко залишилося в кошику? (Віддати одне яблуко разом із кошиком.)

5. «Кругові приклади»






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.