Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 11 ДО 20. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 20 НА Основі НУМЕРАЦІЇ

Урок 81. «СУСІДИ ЧИСЛА. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 20. ЗБІЛЬШЕННЯ І ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЕЛ ДОУГОГО ДЕСЯТКА НА 1. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ

Мета: повторити способи утворення і назви чисел другого десятка; вчити називати «сусідів» числа, порівнювати числа у межах 20, збільшувати і зменшувати числа другого десятка на 1, розв'язувати задачі на основі нумерації; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Усна лічба

— Назвіть пропущені числа.

— Продовжіть ряд чисел.

1; 3; 5; ...; ....

9; 6; ...; ....

2. Математичний диктант

• Знайти суму чисел 7 і 3. (10)

• На скільки 9 більше, ніж 4? (5)

• Збільшити 6 на 2. (8)

• Зменшити 5 на 3. (2)

• Скільки буде: 7 мінус 4? (3)

• Скільки буде: 5 плюс 5? (10)

• Скільки буде: 9 мінус 9 плюс 1? (1)

• Скільки буде: 4 плюс 4 мінус 4? (4)

3. Повторення нумерації чисел 11-20

— Які числа ідуть за числом 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19?

— Назвіть ці числа у зворотному порядку.

ІІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 88)

Завдання 1

— Розгляньте малюнки. Полічіть ґудзики.

Завдання 2

— Розгляньте малюнки. Назвіть числа в порядку збільшення. Назвіть «сусідів» числа.

Завдання 3

— Скільки яєць купила Оленка? Скільки яєць розбилося. Скільки яєць залишилося?

Завдання 4

— Порівняйте числа.

— Прочитайте нерівності, у яких ви поставили знак «більше».

— Прочитайте нерівності, у яких ви поставили знак «менше».

Завдання 5

— Збільшіть на 1 числа: 12; 14; 17; 19. Яку дію треба виконати?

— Зменшіть на 1 числа: 12; 14; 17; 20. Яку дію треба виконати?

Завдання 6

— Накресліть відрізок завдовжки 11 см. Накресліть інший відрізок, довжина якого на 1 см менша.

Завдання 7

— Розгляньте малюнок. Які монети ви бачите?

— Як за допомогою монет різної вартості отримати 8 к.; 10 к.; 12 к.; 15 к.; 17 к.; 19 к.; 20 к.? (Розглянути різні варіанти. Наприклад, 1 + 1 + 1 + 1 + 2 + + 2 = 8; 1 + 1 + 2 + 2 + 2 = 8; 2 + 2 + 2 + 2 = 8; 1 + 1 + 1 + 5 = 8; 1 + 2 + 5 = 8)

Завдання 8

— Який одяг Марічка приготувала для ляльки? Скільки всього одягу приготувала Марічка для ляльки? Що вона може їй одягнути? Назвіть всі можливі варіанти.

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Самостійна робота

10 - 6 10 - 7 + 3 8 * 4 - 4

10 - 4 9 + 1 - 5 6 - 3 * 4

2. Гра на увагу

— Я називатиму предмет. Якщо він один, то присідають дівчата. Якщо два — присідають хлопчики.

Вухо, око, мова, рот, нога, шия, рука, голова.

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Яке завдання на уроці вам сподобалося і ви хотіли б виконати його знову?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.