Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 11 ДО 20. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 20 НА Основі НУМЕРАЦІЇ

Урок 87. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ФІГУРАМИ І ФОРМОЮ ПРЕДМЕТІВ. ПОПЕРЕДНЄ І НАСТУПНЕ ЧИСЛА. ЗАДАЧІ, ЩО МІСТЯТЬ ВІДНОШЕННЯ «НА... БІЛЬШЕ (МЕНШЕ)»

Мета: вчити встановлювати співвідношення між фігурами і формою предметів, називати попереднє і наступне числа; формувати вміння розв'язувати задачі, що містять відношення «на... більше (менше)»; розвивати мовлення, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Гра «ланцюжок»

10 - 6 + 3 - 5 + 4 + 0 - 1 + 5 =

2. Розв'язування прикладів (з коментуванням)

3. Розв'язування задач. Робота з числовим віялом

• В акваріумі було 8 рибок. Петрик приніс ще 1 рибку. Скільки рибок стало в акваріумі?

• У залі висіло 9 картин. Три картини зняли. Скільки картин залишилося висіти у залі?

• Машинка коштує 7 грн, а лялька — 10 грн. На скільки гривень лялька коштує дорожче, ніж машинка?

ІІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 94)

Завдання 1

— Розгляньте малюнки предметів та геометричних фігур. Назвіть предмети і фігури, зображені на малюнку. Знайдіть відповідність між предметами та геометричними фігурами.

Кубик — куб, тарілка — круг, пенал — циліндр, картина — зелений чотирикутник, альбом — рожевий чотирикутник, м’яч — куля.

Завдання 2

— Згадайте попереднє і наступне числа до записаних чисел.

— Назвіть пропущені числа.

— Пригадайте знаки дій у задачах: більше на... — « + »; менше на... — «-».

Завдання 3

— Складемо і розв’яжемо задачу за малюнком.

— Скільки пиріжків на першій тарілці? Скільки пиріжків на другій тарілці? Складіть умову. Яке запитання? Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

— Прочитайте розв’язання і відповідь.

Завдання 4

— Скільки синіх прапорців вирізала Тетянка?

— Скільки червоних прапорців вирізала Тетянка?

— Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

— Прочитайте розв’язання і відповідь.

Завдання 5

— Яка маса гарбуза?

— Яка маса кавуна?

— Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

— Прочитайте розв’язання і відповідь.

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Самостійна робота

1 варіант

2 варіант

6 - 5 + 8

9 - 2 + 1

2 + 3 + 4

4 + 4 + 1

3 + 2 * 8 - 4

4 + 1 * 7 - 2

7 + 0 * 9 - 0

8 - 0 * 6 + 0

2. Задача на кмітливість

У цирковій виставі брали участь ведмідь, тигр, мавпа. У якому порядку вони виходили на арену, якщо тигр був не останнім, а ведмідь виступав раніше, ніж тигр? (Ведмідь, тигр, мавпа)

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Назвіть предмети, що мають форму куба, кулі, циліндра.

— Яке завдання було складним, а яке — легким?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.