Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 11 ДО 20. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 20 НА Основі НУМЕРАЦІЇ

Урок 88. ЗАПИСУВАННЯ ЧИСЕЛ ПІД ДИКТОВКУ. ЧИТАННЯ ЧИСЕЛ У РОЗРЯДНІЙ ТАБЛИЦІ. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. ПОБУДОВА ВІДРІЗКІВ

Мета: навчати учнів записувати числа під диктовку, читати числа у розрядній таблиці; формувати вміння порівнювати числа, розв'язувати задачі, будувати відрізки; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати любов і дбайливе ставлення до книги.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Усна лічба. робота з числовим віялом

✵ У кошик поклали 4 грибочки. Їх стало 10. Скільки грибочків було в кошику спочатку?

✵ У хорі було 10 дівчаток і 6 хлопчиків. На скільки більше в хорі було дівчаток, ніж хлопчиків?

✵ Туристи 6 км проїхали на велосипедах і 3 км пройшли пішки. Яку відстань подолали туристи?

✵ Оксані 3 роки. Скільки їй буде через 5 років?

✵ У клітці 9 папуг. 4 подарували дітям з дитячого будинку. Скільки папуг залишилося в клітці?

✵ У Марійки було 7 листівок. Вона купила ще 2. Скільки листівок стало в Марійки?

2. Знаходження невідомого доданка

ІІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 95)

Завдання 1

Математичний диктант

✵ Запишіть число, в якому: 1 десяток і 2 одиниці; 1 десяток і 8 одиниць; 1 сяток і 4 одиниці; 1 десяток і 6 одиниць; 2 десятка і 0 одиниць.

✵ Запишіть число, наступне до числа: 11; 18; 13.

✵ Запишіть число; яке передує числу: 17; 18; 12.

✵ Подані числа збільшіть на 10: 6; 4; 0; 10.

✵ Подані числа зменшіть на 10: 16; 18; 12; 10.

Завдання 2

— Розгляньте розрядну таблицю.

— Прочитайте числа в розрядній таблиці.

— Скільки десятків і скільки одиниць містить кожне число?

— Яке число найменше? А найбільше?

— Запишіть кілька нерівностей з даними числами.

Зразок: 10 <11; 20 >18.

Завдання 3

— Порівняйте за зразком.

— Прочитайте рівності.

— Прочитайте нерівності, у яких ви поставили знак «більше».

— Прочитайте нерівності, в яких ви поставили знак «менше».

Завдання 4

— Скільки підручників було у Дениса? Скільки він поклав на одну полицю? Що сказано про другу полицю? Скільки підручників Денис поклав на другу полицю? Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

Завдання 5

Скільки трикутників вирізала Тоня? Скільки трикутників вирізала Поля? Скільки трикутників вирізала Зіна? Хто з дівчат вирізав найбільше трикутників? Скільки?

Завдання 6

— Скільки відрізків треба накреслити?

— Яка довжина відрізка AD?

— Як знайти довжину відрізка KE?

— Як знайти довжину відрізка MB?

— Назвіть рівні відрізки.

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Самостійна робота

10 - 5 + 2 10 - 5 - 3 6 + 4 - 8 9 - 3 - 4

7 + 3 - 5 9 - 5 + 6 8 - 5 + 6 8 + 2 - 7

2. Складання задачі за коротким записом

Повторення умови задачі за питаннями вчителя. Записування розв’язання в зошит.

3. Задача для кмітливих

Мама залишила Дмитрикові 9 цукерок і 6 яблук та сказала, щоб він поділився зі своїми двома братами порівну. Як він це зробив? (Віддав по 3 цукерки та по 2 яблука кожному.)

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що нового дізналися на уроці?

— Яке завдання було складним, а яке — легким?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити