Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 11 ДО 20. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 20 НА Основі НУМЕРАЦІЇ

Урок 89. ЧИСЛОВИЙ ВИРАЗ. СКЛАДАННЯ ЧИСЛОВИХ ВИРАЗІВ І ОБЧИСЛЕННЯ ЇХ ЗНАЧЕННЯ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР

Мета: ознайомити учнів з поняттям «числовий вираз»; учити складати числові вирази й обчислювати їх значення, розпізнавати геометричні фігури; розвивати увагу, вміння аналізувати й зіставляти; сприяти вихованню ініціативності, допитливості й інтересу до предмета.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Усна лічба. Робота з числовим віялом

• Чому дорівнює сума чисел 3 і 5?

• Зменшуване 9, від’ємник 4. Знайдіть різницю.

• Число 7 збільшити на 3.

• Число 8 зменшити на 4.

• На скільки 6 більше від 5?

• Діти посадили 7 рядів буряка, а моркви — на 2 ряди більше. Скільки рядів моркви посадили діти?

• Бабуся купила 2 десятка яєць, а мама — 1 десяток. На скільки десятків яєць більше купила бабуся, ніж мама?

2. Доповнення рівностей

3. Запис чисел під диктовку вчителя

11; 13; 16; 19;20.

ІІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 96)

Завдання 1

— Прочитайте задачу.

У кішки 5 сірих кошенят, а білих — на 2 менше. Скільки білих кошенят у кішки?

— Скільки у кішки сірих кошенят? Що сказано про білих кошенят?

— Для розв’язання цієї задачі потрібно скласти числовий вираз 5 - 2 та знайти його значення: 3.

5 - 2 = 3, де 3 — значення числового виразу.

Завдання 2

— Прочитайте числові вирази.

— Знайдіть числові вирази, що містять дію віднімання. Скільки їх? (4)

— Обчисліть їх значення.

— Назвіть компоненти дії віднімання. Підкресліть зменшуване.

Завдання 3

— Розгляньте малюнок. Знайдіть пари кросівкам і складіть числові вирази, що містять дію додавання. Обчисліть їх значення. Назвіть компоненти дії додавання.

Завдання 4

— Розгляньте малюнок. Скільки чотирикутників заховалося у квадраті? (18) А скільки трикутників? (12) Чого більше? На скільки більше?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Самостійне розв'язування задачі на зменшення числа на кілька одиниць

Ніна зібрала 9 ромашок, а Оленка — на 7 ромашок менше. Скільки ромашок зібрала Оленка?

Самоперевірка робіт.

2. Конкурс «Кращий математик»

— Складіть усі можливі приклади, використовуючи числа 2; 5; 7.

3. порівняння виразу і числа

4. Логічна задача

У тварини дві праві ноги, дві ліві ноги, дві ноги попереду, дві позаду. Скільки ніг у тварини? (4)

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що нового дізналися на уроці?

— Яке завдання було складним, а яке — легким?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.