Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 11 ДО 20. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 20 НА Основі НУМЕРАЦІЇ

Урок 95. МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. ПОРІВНЯННЯ І РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. ПОБУДОВА ВІДРІЗКІВ

Мета: вдосконалювати обчислювальні навички учнів, уміння порівнювати і розв'язувати задачі; вчити будувати відрізки; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота з числовим віялом

• Знайдіть суму чисел 10 і 4.

• Знайдіть різницю чисел 10 і 4.

• 17 збільшити на 1.

• 12 зменшити на 1.

• Від 12 відняти 10.

• До 10 додати 6.

2. Гра «Віконечка»

3. Гра «допоможи Незнайкові». Який знак загубився?

7 * 7 = 0 4 * 3 = 7 6 * 3 = 3

2 * 5 = 7 8 * 7 = 1 4 * 2 = 6

6 * 2 = 4 3 * 6 = 9 7 * 6 = 1

ІІІ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 102)

Завдання 1

Математичний диктант

• Знайти суму чисел 12 і 8.

• Знайти різницю чисел 19 і 3.

• Перший доданок 13, другий 4. Знайти суму.

Завдання 2

— Розгляньте малюнок. Яка іграшка з якої коробки?

— Запишіть приклади у три стовпчики: 1-й стовпчик — з відповіддю 10, 2-й — з відповіддю 20, 3-й — з відповіддю 17.

— Скільки прикладів у кожному стовпчику?

Завдання 3

— Якої довжини перший відрізок? Якої довжини другий відрізок? Накресліть ці відрізки.

Завдання 4

— Порівняйте і розв’яжіть задачі.

— Скільки журналів «Пізнайко» у Славка? Скільки журналів «Стежка» у Олега? Яке запитання першої задачі? Скажіть розв’язання і відповідь. Яке запитання другої задачі? Скажіть розв’язання і відповідь. Порівняйте умову, запитання, розв’язання і відповідь.

Завдання 5

— Скільки томів «Кобзаря» Т. Шевченка український майстер мініатюр Микола Сядристий розмістив у 1 маковій зернині?

— Скільки макових зернин потрібно мати, щоб розмістити 9 таких томів збірки?

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота над текстовою задачею

Тарас вирізав 15 синіх і жовтих прапорців. Синіх прапорців було 5. Скільки жовтих прапорців вирізав Тарас?

— Скільки синіх і жовтих прапорців вирізав Тарас?

— Скільки було синіх прапорців?

— Як дізнатися, скільки жовтих прапорців вирізав Тарас?

15 - 5 = 10 (п.)

— Яку дію використовували в задачі? Чому?

— Складіть і розв’яжіть обернені задачі.

2. Гра «Знайди число»

3. Задача для кмітливих

На березі три товсті гілки, на кожній товстій гілці по три тоненькі гілочки. На кожній тоненькій гілочці по одному яблучку. Скільки всього яблук? (Жодного, на березі яблука не ростуть.)

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Що дізналися нового?

— Що сподобалося найбільше?

— Чи все у вас вийшло?

— Чи всім задоволені?



Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити