Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

ТАБЛИЧНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 10 (ПРОДОВЖЕННЯ)

Урок 67. ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМИХ КОМПОНЕНТІВ ДІЙ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. ОБЧИСЛЕННЯ ВИРАЗІВ НА ДВІ ДІЇ. ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ. СКЛАДАННЯ ПОДІБНИХ ЗАДАЧ. ПОБУДОВА ВІДРІЗКІВ

Мета: закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 6, обчислення значення виразів на дві дії; формувати вміння знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання, будувати відрізки; вчити порівнювати задачі, складати подібні задачі; розвивати самостійність у роботі, математичне мовлення; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Усна лічба

2. Математичний диктант

• 2 збільшити на 5.

• 10 зменшити на 6.

• До 5 додати 3.

• Від 9 відняти 3.

• На скільки 4 менше 5?

• На скільки 6 більше 1?

Взаємоперевірка робіт.

3. «Математичний футбол»

На дошці — ворота «6», «5», «4». У футбол гратимуть дві команди учнів. Учням пропонують м’ячі із прикладами. Потрібно їх покласти у свої ворота.

5 + 1

10 - 5

3 + 1

10 - 4

10 - 6

3 + 2

8 - 3

4 + 2

8 - 4

ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 74)

Завдання 1

— Розгляньте таблицю. Що записано у першому рядку? у другому? у третьому? Знайдіть невідомі числа. Запишіть відповідні рівності.

Завдання 2

— Обчисліть значення виразів. Прочитайте вирази з однаковими відповідями. (6 - 4 + 2; 8 + 2 - 6; 9 - 3 - 2; 6 + 4 - 6.4 + 2 - 6; 5 - 1 - 4; 5 + 1 - 6.2 + 6 - 3; 8 - 6 + 3) Решту прикладів прочитайте так, щоб відповіді звучали у порядку зростання. (7 - 1 - 5; 7 + 2 - 6; 6 + 3 - 2).

Завдання 3

— Прочитайте першу задачу. Скільки червоних яблук було у Полі? Скільки зелених яблук було у Полі? Яке питання задачі? Скажіть розв’язання і відповідь.

— Прочитайте другу задачу. Скільки червоних яблук було у Полі? Скільки зелених яблук було у Полі? Яке питання задачі? Скажіть розв’язання і відповідь.

— Порівняйте задачі. Складіть задачі, подібні до них.

Завдання 4

— Якої довжини перший відрізок? другий відрізок? третій відрізок?

Завдання 5

— Скільки склянок поставила Настуня? Які склянки наповнила водою? Як відповісти на питання задачі? (Перелити воду із другої склянки у п’яту.)

Фізкультхвилинка

2. Самостійна робота

1 варіант

7 - 6 + 4

9 - 4 + 4

8 - 1 - 5

3 + 6 - 2

8 - 4 + 6

6 - 6 + 2

2 варіант

9 + 1 - 6

3 + 6 - 5

7 - 1 - 4

2 + 5 - 6

9 - 4 + 2

5 - 5 + 3

3. Логічна задача

На столі лежать 4 морквини і три огірки. Скільки фруктів лежить на столі?

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

Повторення таблиць додавання і віднімання числа 6.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.