Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 100 НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ

Урок 120. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО СПОСОБУ ДОДАВАННЯ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. УТВОРЕННЯ МНОЖИН ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР

Мета: закріпити вивчений спосіб додавання: вчити розв'язувати задачі, розпізнавати геометричні фігури, утворювати множини геометричних фігур; розвивати мовлення, увагу; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Математичний диктант

• Зменшуване 48, від’ємник 40. Запишіть різницю. (8)

• Перший доданок 30, другий 5. Знайдіть суму? (35)

• Збільшити 20 на 50. (70)

• На скільки 62 більше 60? (На 2)

• Знайдіть суму чисел 39 і 1. (40)

• Зменшити 19 на 10. (9)

• Знайдіть суму чисел 93 і 6. (99)

— Прочитайте отримані відповіді.

— На які дві групи можна розподілити ці числа? (Одноцифрові і двоцифрові)

— Назвіть одноцифрові числа. Чому їх так називають?

— Назвіть двоцифрові числа. Чому їх так називають?

— Запишіть усі числа у порядку зростання. (2; 8; 9; 35; 40; 70; 99)

— Яке число називають при лічбі після 99? (100)

— Запишіть його.

— На скільки 100 більше 99? (На 1)

2. Розв'язування прикладів

— Яку властивість додавання слід використовувати, виконуючи дії?

54 + 5 81 + 6 64 + 3 11 + 8

5 + 54 6 + 81 3 + 64 8 + 11

3. Робота за підручником (с. 127)

Завдання 1

— Розгляньте малюнок. Прочитайте числа. Яке найменше число? найбільше? Назвіть числа у порядку спадання.

— Знайдіть числа, на 4 більші від кожного з чисел.

Завдання 2

— Розв’яжіть приклади за зразком.

Завдання 3

— Знайдіть усно значення виразів. Запишіть вирази, у яких сума дорівнює 67. (97 - 30; 40 + 27; 37 + 30; 63 + 4; 57 + 10; 77 - 10)

Завдання 4

— Скільки цукерок в одній цукерниці? Це на 6 цукерок менше, ніж у другій. Скільки цукерок у другій цукерниці? Як треба міркувати, щоб правильно розв’язати задачу?

Завдання 5

— Скільки ляльок придбали для дитячого садка? Скільки керованих машинок придбали для дитячого садка? Скільки м’ячів придбали для дитячого садка? Скільки всього іграшок придбали?

Завдання 6

— Розгляньте малюнок. Скільки фігур зображено на малюнку? Які множини можна утворити з цих фігур за формою? Скільки фігур буде у кожній множині? Які множини можна утворити з цих фігур за кольором? Скільки фігур буде у кожній множині?

Фізкультхвилинка

III. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Розв'язування прикладів

60 + 14 4 + 44 42 + 37

30 + 44 1 + 38 63 + 3

Два приклади учні виконують з коментуванням, а решту — самостійно.

2. Розв'язування задач

На спортивному майданчику гуляли 10 дітей. До них прийшло 18 хлопчиків. Скільки дітей стало на майданчику?

На дошці — коротка умова задачі.

Було — 10 діт.

Прийшло — 18 хл.

Стало — ?

3. Самостійна робота

У саду росло 40 кущів червоних троянд, а білих — на 30 менше. Скільки білих троянд росло в саду?

4. Порівняння виразу і числа

1 варіант

2 варіант

5. Розв'язування логічного завдання

У Петрика, Сашка і Вови були два ранці й один портфель. У кого з хлопчиків який предмет був, якщо відомо, що у Петрика і Сашка були однакові предмети ? (У Петрика і Сашка — ранці, у Вови — портфель.)

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Наведіть приклади множин геометричних фігур.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.