Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 100 НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ

Урок 122. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО СПОСОБУ ВІДНІМАННЯ. ДОПОВНЕННЯ УМОВИ ЗАДАЧІ. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ФОРМУЛЮВАННЯ ІСТИННИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ

Мета: закріпити вивчений спосіб віднімання; формувати в учнів уміння доповнювати умову задачі, порівнювати числа; вчити формулювати істинні висловлювання; розвивати пізнавальну активність, уміння висловлювати свою думку; виховувати культуру розумової праці.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Математичний диктант

• Запишіть найбільше одноцифрове число.

• Запишіть найменше двоцифрове число.

• Запишіть найбільше двоцифрове число.

• Запишіть число, у якому: 10 дес.; 3 дес. 2 од.; 4 дес. 5 од.; 8 дес. 1 од.; 7 дес.

• Запишіть «сусідів» числа 39.

• Яке число стоїть між 52 та 54?

• Запишіть число, яке на одиницю більше, ніж 60.

• Запишіть число, яке на одиницю менше, ніж 99.

2. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Знайдіть закономірність і назвіть пропущені числа.

— Запишіть будь-яке двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків.

3. Обчислювальний ланцюжок

Перший доданок 61, другий — 7, знайти суму ...; відняти 50 ...; збільшити на 1 ...; зменшити на 10 ...; додати 20 ...; відняти 6 ...; збільшити на 5 ...; зменшити на 8 ...; додати 27 ...; зменшити на 6 ...; збільшити на 10.

Відповідь: 68; 18; 19; 9; 29; 23; 28; 20; 47; 41; 51.

Фізкультхвилинка

ІІІ. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Робота за підручником (с. 129)

Завдання 1

— Розв’яжіть приклади за зразком. Поясніть прийом обчислення.

Завдання 2

— Які числа можна вставити у порожні «віконечка», щоб висловлювання були істинними?

Завдання 3

— Розв’яжіть кругові приклади.

Завдання 4

— Розгляньте малюнок. Прочитайте умови задач. Чого не вистачає в умові кожної задачі для її розв’язання?

• У букеті були волошки і маки. Скільки всього квітів було в букеті? (Скільки волошок? Скільки ромашок?)

• Наталя купила 2 книжки. Скільки грошей вона витратила? (Скільки коштує кожна книжка?)

• Софійка списала кілька зошитів у клітинку, а в лінійку — на 5 зошитів менше. Скільки всього зошитів списала дівчинка? (Скільки зошитів у клітинку?)

Завдання 5

— Дайте швидку відповідь.

• Чи є число 20 одноцифровим?

• Чи є число 10 двоцифровим?

• Чи є точка геометричною фігурою?

• Чи є круг многокутником?

2. Розв'язування задач

1) Дівчинка прочитала за один день 16 сторінок, а за другий — на 4 сторінки менше. Скільки сторінок прочитала дівчинка за другий день?

2) З бідона взяли 17 л молока, залишилось у бідоні на 2 л більше, ніж узяли. Скільки літрів молока залишилось у бідоні?

3) В одному конверті 16 марок, у другому на 3 марки більше, а у третьому на 4 марки менше, ніж у другому. Скільки марок у третьому конверті?

3. Геометричний матеріал

На дошці намальовано трикутник.

— Як називається фігура? Чому?

— Покажіть на цьому трикутнику вершини, кути, сторони.

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Чи все вам вдалося на уроці?

— Яке завдання здалося складним?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.