Розробки уроків - Математика. 1 клас. II семестр за підручником Ф. М. Рівкінд - 2013 рік

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ У МЕЖАХ 100 НА ОСНОВІ НУМЕРАЦІЇ

Урок 130. ЗАКРІПЛЕННЯ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ БЕЗ ПЕРЕХОДУ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: закріпити додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд; формувати вміння і навички розв'язування задач, доповнення рівностей; розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять; прищеплювати інтерес до предмета.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота з числовим віялом

• Назвіть число, яке ми називаємо при лічбі перед числом 34.

• Збільшіть його на 2 десятки.

• Яке число при лічбі йде за числом 87?

• Зменшіть його на 5 одиниць.

• На скільки треба зменшити 35, щоб вийшло 5?

• Скільки треба додати до 32, щоб вийшло 47?

• Перший доданок 35, другий — 12. Знайдіть суму.

• Знайдіть різницю чисел 24 і 13.

2. Хвилинка каліграфії з логічним завданням

На дошці — ряд чисел: 27; 24; 5; 42; 72; 96; 22.

— Визначте «зайве» число. (Число 5 — одноцифрове.)

— Пропишіть цифру 5.

— Підкресліть ту, яка найбільше вам подобається.

— Назвіть найбільше число.

— Назвіть найменше число.

3. Розв'язування задач

• Татові 34 роки, а мамі — 30 років. На скільки років тато старший за маму?

• В автобусі було 25 пасажирів. На зупинці 11 пасажирів вийшли. Скільки пасажирів залишилося в автобусі?

• У класі 29 учнів. Із них 12 хлопчиків. Скільки в класі дівчаток?

4. Робота за підручником (с. 137)

Завдання 1

— Обчисліть. Підкресліть зменшуване.

Завдання 2

— Розгляньте таблицю. Що записано у першому рядку? у другому? у третьому?

— Виконайте завдання за таблицею. Запишіть утворені рівності.

Завдання 3

— Скільки учнів сіло у перший автобус? Скільки учнів сіло у другий автобус? Скільки учнів сіло у третій автобус? Скільки учнів поїхало на екскурсію?

Завдання 4

— Скільки пасажирів їхало в автобусі? Скільки пасажирів вийшло на зупинці? Скільки пасажирів зайшло на зупинці? Скільки пасажирів стало в автобусі?

Завдання 5

У Гната є дві посудини місткістю 2 л і 7 л. Допоможіть йому набрати з річки 3 л води.

Фізкультхвилинка

III. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Розв'язування задачі з логічним навантаженням

Відстань від дупла білочки до куща ліщини 65 м, а до гриба — 15. Білочка пішла в ліс, знайшла великий гриб і віднесла його додому. Потім пішла до куща за горіхами. Яку відстань подолала білочка? (Зробити малюнок.)

— Скільки метрів пройшла білочка, коли повернулася додому з грибом? Як дізнатися? (15 + 15 = 30)

— Скільки метрів потім подолала білочка? (65)

— Скільки всього метрів подолала білочка? (65 + 30 = 95)

2. Вставте один зі знаків: «+» або «-»

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Які вміння закріплювали на уроці?

— Де в реальному житті вам стануть у пригоді ці знання?






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.